۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۱۹۳۵۰۲

راه اندازی سامانه جامع اطلاعات اوقاف در آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی بر تکمیل سامانه جامع اطلاعات اوقاف استان تا پایان سالجاری تأکید کرد.
حجت الاسلام مصائبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، ششمین جلسه شورای اداری اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با حضور مدیرکل، معاونان، روسای ستادی و ادارات شهرستانها در آستانه هفته وقف برگزار شد.

 

حجت الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در این جلسه با تسلیت رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) و تبریک 9 دی اظهار کرد: در این روز که به عنوان حماسه حضور نام گرفت مردم با رهبری و ولی فقیه بیعت مجدد کردند.

 

وی در ادامه با تبریک هفته وقف، افزود: این جلسه بهانه ای است تا در خصوص وقف، عملکرد همکاران و همچنین امور اوقافی بازنگری و بررسی هایی صورت گیرد.

 

حجت الاسلام مصائبی در ادامه با اشاره به تاثیرات حقوق اسناد، تاکید کرد: ادارات شهرستان‌ها نسبت به اخذ گواهی مصرف اقدام کنند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در ادامه با تاکید بر تکمیل سامانه جامع اطلاعات اوقاف تصریح کرد: ادارات اوقاف شهرستانها هر چه سریع‌تر نسبت به وارد کردن اطلاعات در زمینه های مختلف امور مالی، اسناد، موقوفات به سامانه اقدام کنند.

 

حجت الاسلام مصائبی ادامه داد: تا پایان سالجاری باید تمام اطلاعات در سامانه ثبت شود.

 

وی با اشاره به اراه اندازی اداره اوقاف و امور خیریه در شهرستانهای  نقده، پلدشت و شاهینردژ خواستار تفکیک رقبات پلدشت از ماکو، نقده از پیرانشهر و شاهین دژ از بوکان شد.

 

حجت الاسلم مصائبی همچنین در این جلسه بر تکمیل اسناد اجاره منقضی شهرستانهای چایپاره، شاهین دژ، میاندوآب و نقده تاکید کرد و گفت: در صورت عدم تحقق 50 درصد نمره بهره وری کسر خواهد شد.

 

اعزام نیرو از حوزه معاونت بهره برداری برای حل مشکل اسناد اجاره خوی، برون سپاری تعیین تکلیف روستاهای خوی، پیگیری قرار داد  GIS از سوی معاونت بهره برداری، اخذ سند موقوفه کلیسای کندی چالدران و تکمیل اطلاعات مراکز قرآنی از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه بر تسریع در انجام آنها تاکید شد./936/پ203/س

ارسال نظرات