۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۱۹۴۶۸۳

رئیس کمیته روابط خارجی سنا خواهان حمله نظامی به ایران

خبرگزاری رسا ـ رئیس کمیته روابط خارجی سنا، همراه گروه همفکرش در سنا، خواهان تصویب لایحه ای هستند که بر تشدید تحریم ها علیه جمهوری اسلامی اصرار می ورزند.
سناي آمريکا

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، صدای آمریکا در گزارشی از بیانیه شورای امنیت ملی آمریکا در مخالفت با تشدید تحریم ها علیه کشورمان خبر داد.


در این گزارش آمده است: کاخ سفید روز پنجشنبه شماری از سناتورهای آمریکایی را به چالش کشید و از آنها خواست بپذیرند که در تلاش برای ورود آمریکا به جنگ علیه ایران هستند.


سناتورهایی که در بیانیه کاخ سفید به موضع آنها اشاره شده، به رهبری باب منندز، سناتور جمهوری خواه ایالت نیوجرزی فعالیت می کنند. منندز که رئیس کمیته روابط خارجی سنا می باشد همراه گروه همفکرش در سنا، خواهان تصویب لایحه ای هستند که بر تشدید تحریم ها علیه جمهوری اسلامی اصرار می ورزند و خواستار آنند که این لایحه به رغم در جریان بودن مذاکرات با جمهوری اسلامی، از تصویب سنا بگذرد و سبب اعمال تحریم های شدیدتر علیه ایران شود.

 

در همین حال برنادت میهن، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید، طی بیانیه ای اعلام کرد: اگر این گروه از سناتورها چنین انگیزه ای ندارند، چرا از لایحه ای حمایت می کنند که راه را بر دیپلماسی می بندد و انتخاب دولت آمریکا را میان گزینه نظامی یا ادامه یافتن فعالیت های هسته ای ایران می داند؟

 

لازم به ذکر است سخنگوی سناتور منندز به سایت آمریکایی هافینگتن پست گفته است: اهمیت دارد به خاطر داشته باشیم که این تحریم ها بودند که ایران را وادار به عقب نشینی! کرد./1415/ 1409/ح

ارسال نظرات