۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۴
کد خبر: ۱۹۵۰۲۴

دردسر جدیدی فرماندار ایالت نیوجرسی

خبرگزاری رسا ـ بسیاری معتقدند که فرماندار نیوجرسی، با ساخت یک آگهی تلویزیونی، 25 میلیون دلاری را که دولت فدرال در اختیار او قرار داده بود، حیف و میل کرده است.
فرماندار ايالت نيوجرسي

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، به گزارش یورونیوز، آگهی تلویزیونی که با حضور کریس کریستی، فرماندار ایالت نیوجرسی و خانواده اش ساخته شده است، برای او دردسر جدیدی درست کرده است.


گفتنی است فرماندار نیو جرسی در حالی در این آگهی تلویزیونی حضور پیدا کرده است که می توانسته با صرف هزینه ای کمتر آگهی دیگری را تولید نماید که او و خانوده اش در آن حضور نداشته باشند.


بسیاری معتقدند که وی با ساخت این آگهی تلویزیونی 25 میلیون دلاری را که دولت فدرال برای تبلیغ صنعت گردشگری این ایالت پس از توفان سهمگین سندی در اختیار فرماندار قرار داده بود، حیف و میل کرده است.


تحقیقات درباره این ادعا که کریس کریستی وی می توانسته از تبلیغ دیگری که دو میلیون دلار ارزان تر بود اما او و خانواده اش در آن ظاهر نمی شدند صرف نظر کرده آغاز شده است.


کریس کریستی، فرماندار جمهوریخواه ایالت نیو جرسی از جمله کسانی است که از او به عنوان یکی از گزینه های اصلی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 نام برده می شد.


کریس کریستی هفته گذشته هم در مرکز رسوایی دیگری قرار داشت و شماری از مردم آمریکا با راه اندازی کمپینی اینترنتی خواهان استعفای او شده اند.


کارکنان فرمانداری نیو جرسی، ماه سپتامبر سال گذشته با بستن چند خط عبور خودروها، عمدا در یکی از شلوغ ترین پل های شهر فورت لی ترافیک سنگینی ایجاد کردند. بنا به این گزارش ها انگیزه آنها از این اقدام انتقام از شهردار این شهر بود که از انتخاب دوباره کریس کریستی به عنوان فرماندار ایالت حمایت نکرده بود./1415/ 1409/ح

ارسال نظرات