۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۱۹۶۱۷۷

مرزبان دیوانه در پاسگاه مرزی

خبرگزاری رسا ـ نجیب‌الله دانش: هنوز هویت حمله کننده روشن نیست اما مقداری از تجهیزات و جنگ افزار پاسگاه پلیس مرزی ناپدید است.
حمله انتحاري در افغانستان

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا؛ بی بی سی فارسی در خبری گفت: فردی ناشناس که بنا به برخی گزارش ها یک سرباز پلیس مرزی در غرب افغانستان هنگام اجرای ماموریت بوده، به روی پنج مامور پلیس مرزی آتش گشود و آنها را از پای در آورد.


نجیب‌الله دانش از سخنگویان وزارت امور داخله افغانستان این خبر را تایید کرده است ولی می‌گوید: هنوز هویت حمله کننده روشن نیست اما مقداری از تجهیزات و جنگ افزار پاسگاه پلیس مرزی ناپدید است.


آقای دانش به بی‌بی‌سی گفت: این رویداد حوالی ساعت هفت صبح امروز به وقت محلی در بین ولسوالی‌های کشک و رباط سنگی ولایت هرات اتفاق افتاده است.


او گفت که در نتیجه این رویداد پنج سرباز پلیس مرزی کشته شده و دو سرباز دیگر زخمی شده اند. پلیس سه ساعت بعد از رویداد به پاسگاه محل حمله رسیده و زخمی ها را به بیمارستان منتقل کرده است.


در همین حال رسانه‌های محلی از زبان مقام های محلی که نخواسته اند نامشان فاش شود گزارش کرده‌اند که این پلیس مرزی، تجهیزات پاسگاه را با خود برده و به صف طالبان پیوسته است.


مقام های پلیس می‌گویند که تحقیقات خود را در این مورد آغاز کرده اند و در حال حاضر نمی توانند تایید کنند که حمله کننده، عضو پلیس و یا از اعضای گروه های شورشی بوده است.
هرات در غرب افغانستان، ولسوالی های نسبتا نا امن دارد./1421/1409/ح

ارسال نظرات