۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۱۹۶۱۹۵
مدیر استانی حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری تأکید کرد؛

ضرورت برگزاری جشن‌های دهه فجر در راستای بیدارگری جامعه

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری با تأکید بر ضرورت برگزاری جشن‌های دهه فجر در راستای بیدارگری جامعه، گفت: باید تلاش کرد تا این جشن‌ها حاوی پیام باشد.
حجت الاسلام احمدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام سیدمحمد احمدی، مدیر استانی حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در نشست کمیته طلاب ستاد دهه فجر این استان، تلاش در راستای زنده نگه‌داشتن ایام‌‌الله فجر را کاری بسیار ارزشمند خواند.

 

وی با گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، زنده نگه داشتن این نعمت بزرگ الهی را ضروری خواند و گفت: حوزه های علمیه، الگوی دیگر گروه ها  هستند، از این رو همه برنامه‌ها و فعالیت‌های آن نیز باید الگو باشد.

 

حجت الاسلام احمدی در ادامه با اشاره به این که دشمن به شدت حرکت‌های مسؤولان را رصد می‌کند، گفت: سخنان رییس جمهور آمریکا و جان کری، مبنی بر روی میز بودن گزینه نظامی علیه ایران، علاوه بر آن که از روی ضعف است، نشان می دهد که باید مسؤولان نیز مراقب حرکات خود باشند و به توصیه های رهبر معظم انقلاب، عمل کنند.

 

وی با تأکید بر این که ما باید در مسیر پیشبرد اهداف انقلاب، حساس و هوشیار باشیم، تصریح کرد: در دهه فجر انقلاب اسلامی، جشن‌های ما غفلت ‌زا نیست بلکه غفلت‌سوز و انسان ساز است؛ قرآن به ما رهنموده داده است که در چنین عرصه‌هایی مراقب باشیم.

 

حجت‌الاسلام احمدی با تأکید بر ضرورت برگزاری جشن‌های دهه فجر در راستای بیدارگری جامعه، اظهار داشت: باید تلاش کرد تا این جشن‌ها حاوی پیام باشد.

 

امام جمعه فرخشهر با بیان این که باید دستاورد جشن‌های دهه فجر، روشنگری انقلاب، مواضع رهبری، هوشیاری مردم و هشدار به دشمنان باشد، یادآور شد: دشمن بعد از هر دهه فجری،‌ ملتی جدید، با قدرت و صلابت را در مقابل خود مشاهده می کند.

 

مدیر استانی حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به این که بعد از انقلاب اسلامی، تمدن اسلامی می‌خواهد بر اساس حوزه فرهنگ دین بازسازی شود، گفت: کارشناسان اصلی در حوزه فرهنگ دین روحانیان هستند.


حجت الاسلام احمدی با بیان این که امروز جهان به دلیل وجود رسانه‌های مختلف به هم متصل شده است، عنوان کرد: با استفاده از این امکانات روحانیان بهتر می‌توانند مکتب جهان اسلام را به جهانیان منتقل کنند و حوزه باید در این زمینه پاسخگوی جهانیان باشد.


وی با اشاره به این که در هیچ دوره‌ای مانند امروز دشمنان تلاش گسترده‌ای برای نابودی اسلام نکرده بودند، بیان کرد: روحانیت در شناسایی درست مکتب اهل بیت(ع) به دیگران نقش بی بدلیلی را ایفا می کند.


امام جمعه فرخشهر با بیان این که امروز انقلاب اسلامی معادلات بین‌المللی را به هم زده و معادله جدیدی ارائه کرده است، گفت: اگر روحانیت بتواند به رسالت خود عمل کند، یک فتح‌الفتوح را انجام داده است.


مدرس حوزه و دانشگاه در پایان با اشاره به این که اگر روحانیان در کنار هم باشند، می‌توانند دشمن را شکست دهند، تصریح کرد: ما امروز وظیفه داریم در کنار هم بایستیم و مکتب اهل بیت(ع) را به جهانیان نشان دهیم./9457/
پ202/ب

ارسال نظرات