۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۱۹۷۲۹۱
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی:

برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن موضع ایران در مذاکرات هسته‌ای را تقویت می‌کند

خبرگزاری رسا - دبیرکل حزب مؤتلفه با تأکید بر ضرورت دعوت مردم از یکدیگر برای حضور در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن و تکرار خنثی کردن توطئه‌ها، گفت: نشان دادن اقتدار در بیست و دوم بهمن موضع ما در مذاکرات هسته‌ای را قطعا تقویت می کند.
محمد نبي حبيبي، دبيرکل حزب مؤتلفه اسلامي

محمد نبی حبیبی، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، تجمع آحاد مردم با سلیقه‌های گوناگون در راهپیمایی 22 بهمن  را موجب خنثی شدن بسیاری از توطئه‌ها دانست و گفت: حضور مردم در راهپیمایی‌های بیست و دوم بهمن تا به حال تجربه خنثی کردن بسیاری از  توطئه‌ها را به همراه داشته است.

وی با تأکید بر ضرورت دعوت مردم از یکدیگر برای حضور در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن و تکرار خنثی کردن توطئه‌ها، شرکت در این راهپیمایی را اعلام شرکت دائمی در همه امور انقلاب دانست و افزود: راهپیمایی بیست و دوم بهمن، یک راهپیمایی معمولی نیست بلکه متعلق به کل انقلاب است.

همه طرف‌های جمهوری اسلامی ایران در مذاکرت هسته‌ای غیر قابل اعتماد هستند 

حبیبی همه طرف‌های جمهوری اسلامی ایران در مذاکرت هسته‌ای را غیر قابل اعتماد ارزیابی و تأکید کرد: فقط آمریکا نیست که قابل اعتماد نیست بلکه بقیه هم یا دنباله رو آمریکا هستند و یا خودشان وجود معتمدی نیستند که بشود به آنها تکیه کرد.

گستاخی دشمنان زمانی گسترش پیدا می‌کند که استنباط کنند اقتدار داخلی ما ضعیف شده است

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی راهپیمایی بیست و دوم بهمن یا هر نوع نمودی از انسجام ملی و اسلامی را نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی و مردم دانست و تصریح کرد: گستاخی دشمنان زمانی گسترش پیدا کرد و می‌کند که با برداشت‌های خودشان استنباط کردند که اقتدار داخلی ما ضعیف شده است؛ در جنگ هم وقتی که ما در یک نقطه جغرافیایی شکست می‌خوردیم، اینها گستاخ‌تر می‌شدند اما هر موقع در نقطه‌ای پیروز می‌شدیم، گستاخی‌شان کمتر بروز پیدا می‌کرد.

وی تأکید کرد: نشان دادن اقتدار در بیست و دوم بهمن موضع ما در مذاکرات هسته‌ای را قطعا تقویت می‌کند./956/ت302/ج

ارسال نظرات