۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۱۹۷۵۰۴

دعوت آیت‌الله ملکوتی از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری رسا ـ در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله میرزا مسلم ملکوتی با صدور بیانیه‌ای خواستار حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه شدند.
آيت‌الله ملکوتي

به گزارش خبرگزاری رسا،‌ در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله میرزا مسلم ملکوتی با صدور بیانیه‌ای خواستار حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه شدند.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالْفَجْرِ وَلَیَالٍ عَشْرٍ

حمد و سپاس بی‌کران ذات اقدس ربوبی را  که با یاری و عنایات حضرتش و در ذیل توجهات حضرات معصومین علیهم آلاف التحیه و الثناء بالأخص حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، زمینه ایجاد و تحقق حکومت دینی در ایران اسلامی فراهم آمد.

انقلاب اسلامی با گذر از سخت‌ترین گردنه‌ها و پیروزی بر مشکل‌ترین توطئه‌ها و غلبه بر اهریمانه‌ترین دسیسه‌ها، توانمندتر از هر زمانی با صلابت و قدرت تمام، سی و پنجمین سال عمر پر افتخارش را طی کرده و با بینشی پرنشاط امیدوارانه دیدگان خویش را به افق روشن سرافرازی، اعتلاء، رشد و بالندگی دوخته و با هیمنه و قدرتی ستودنی جهت نیل به تمام آرزوهای ارزشی و اهداف مقدسش خیز برداشته است.

با امید به حق تعالی و پایمردی امت هوشیار و متعهد، انشاءالله ملت بزرگ ایران به آرمانهای الهی انقلاب اسلامی و بنیان‌گذار کبیر آن امام خمینی رضوان الله تعالی علیه که با خون هزاران شهید سیراب گردیده، دست خواهند یافت.

امید می‌رود حضور پر شور ملت بزرگوار در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن به‌سان همیشه، بیان‌گر استحکام هرچه بیشتر و گسست‌ناپذیری پیمان امت با انقلاب‌ اسلامی و رهبر فرزانه آن باشد و موجب یأس و نومیدی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایت‌کار گردد.

21 بهمن ماه 1392

عبدالله؛ مسلم ملکوتی

/993/د101/ج

 

ارسال نظرات