۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۱۹۷۶۶۴
امام جمعه گلوگاه:

ولایتمداری ملت ایران رمز درماندگی استکبار و اسرائیل غاصب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه گلوگاه گفت: ولایتمداری نقطه اوج ملت ما در برابر تهدیدها است و تا زمان که ما به این سلاح محکم و پایه استوار نظام مجهز هستیم دشمن هیچ غلطی نمی توانمد بکند
جشن انقلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گلوگاه، حجت الاسلام سید ابراهیم میراحمدی، امام جمعه شهرستان گلوگاه امروز در جمع پرشور و با صلابت راهپیمایی کنندگان گلوگاه در میدان 22 بهمن این شهرستان افزود: ملت ما امروز عظمت و اقتدار نظام را به نمایش گذاشت و باردیگر دشمنان را از توطئه های خود ناامید کرد.

 

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی الگویی شایسته است برای کشورهای جهان که هم اکنون برکات و ریشه آن در نقطه نقطه جهان گسترده شده است و ما باید با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن ابهت و عظمت ایران اسلامی را به نمایش گذاریم.

 

امام جمعه گلوگاه گفت: ملت ایران اسلامی در 35 سال گذشته انقلاب توطئه ها و مشکلات فراوانی را تحمل کرده است و اکنون نیز در برابر مشکلات استوارتر از قبل ایستاده است و به همین جهت دشمن بداند کوچک ترین تعدی و خطای او بزرگ ترین اشتباهش است و ما استکبار و اسراییل را با همین ولایتمداری و حضور در صحنه نابود می کنیم.

 

وی بیان داشت:  شما مردم آگاه و هوشیار با این حضور با بصیرت خود نشان دادید که همواره پای ارزش ها و آرمان های انقلاب ایستاده اید.

 

حجت الاسلام میراحمدی با بیان این که امروز ملت بالنده ایران، عزت نظام را به رخ جهانیان کشید خاطرنشان کرد: ولایتمداری نقطه اوج ملت ما در برابر تهدیدها است و تا زمان که ما به این سلاح محکم و پایه استوار نظام مجهز هستیم دشمن هیچ غلطی نمی توانمد بکند و نمی تواند ذره ای در اعتقادات ما در رابطه با ولایت خللی ایجاد کند.

 

امام جمعه گلوگاه گفت: دشمن با تحریم و جنگ و گزینه هایی که به نفع خودش است پای میز مذاکره آمده است در حالی که ملت ما این مذاکرات را قبول ندارد و تنها با ولایتمداری و حضور اگاهانه در صحنه ها حاضر می شود.

 

حجت الاسلام میراحمدی افزود:  بزرگترین آسیب انقلاب عدم اطلاع از مبانی انقلاب است که  باید این مسائل در جامعه به درستی به جوانان و نوجوانان شناسانده شود تا خدای ناکرده از مبانی انقلاب و ارزش ها جدا نشوند./950/پ202/س

ارسال نظرات