۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۱۹۷۶۷۷
آیت الله خاتمی:

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی بار دیگر اقتدار نظام اسلامی را به دنیا ثابت کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تهران گفت: مردم ایران زمین با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ کوبنده ای را به دشمنان نظام اسلامی می دهند.
آيت الله خاتمي

آیت الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران، صبح امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن کلانشهر اهواز، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که ملت بیدار ایران اسلامی با حضور پررنگ خویش در راهپیمایی 22 بهمن حمایت خویش را از ولایت و نظام نشان دادن اظهار داشت: اقتدار گزینه های روی میز استکبار جهانی در راهپیمایی عظیم 22 بهمن از سوی مردم به هیچ و پوچ تبدیل شد.


وی با اشاره به یاوه گویی های دشمن به ویژه استکبار جهانی در هفته های گذشته علیه ملت ایران تصریح کرد: گزینه های روی میز آمریکا نظامی و تحریمی است که در زمینه دخالت نظامی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس نشان داد که هیچ کشوری دیگر نمی تواند به نظام اسلامی تجاوزی کند.

آیت الله خاتمی با تأکید بر تأثیرگذاری حضور چشم گیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه های گوناگون سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی یک واجب دینی است.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری همچنین راهپیمایی 22 بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را فیض و عنایت خداوند متعال خواند و با بیان این که جایگاه انقلاب اسلامی امروزه در جهان بیش از دوران قبلی است، گفت: مردم ایران زمین با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ کوبنده ای را به دشمنان نظام اسلامی می دهند.

امام جمعه موقت تهران به کلام امام خمینی(ره) مبنی بر این که خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد اشاره و افزود: مردم استان خوزستان همیشه نشان داده اند که در پیروی از نظام و ولایت هیچ وقت دریغ نخواهند کرد.

آیت الله خاتمی در پایان تأکید کرد: مردم نظام جمهوری اسلامی ایران هیچ هراسی از سخنان پوشالی استکبار جهانی نخواهد داشت و همواره شعار مرگ برآمریکا بر زبان آنان جاری است./9458/ت302/ج

ارسال نظرات