۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۱۹۷۹۳۰
رییس مرکز فقهی ائمه اطهار:

ملت ایران در 22 بهمن نشان داد سر سوزنی از مواضع خود کوتاه نیامده است

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در تحلیل پیام حضور پرشور مردم در 22 بهمن، گفت: دنیا به خوبی فهمید که ملت ایران سر سوزنی از مواضع خود کوتاه نیامده و در این راه محکم‌تر است.
آيت الله محمد جواد فاضل لنکراني آيت الله محمد جواد فاضل لنکراني

آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری سا، با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: دنیا به خوبی این پیام را دریافت کرد که ملت ایران نه تنها از مواضع اولیه خود سر سوزنی کوتاه نیامده بلکه نسبت به آن مواضع محکم‌تر شده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: نه تنها نسل موجود از نسل اول انقلاب ضعیف‌تر نیست بلکه در حمایت و حراست از انقلاب بسیار مصمم‌تر و قوی‌تر شده است؛ این موفقیت نظام جمهوری اسلامی را می رساند که پس از گذشت 35 سال نسل‌های جدیدش پایدارتر از قبلی‌ها از انقلاب دفاع می کنند.

استاد درس خارج حوزه علمیه گفت: انصاف این است که مردم عزیز در هر سالی آگاهی، بصیرت و علاقه‌ خود به نظام و آرمان‌های بلند امام(ره) را در راهپیمایی 22 بهمن بیش از پیش نشان می دهند.

آیت الله فاضل لنکرانی ادامه داد: مخالفان و دشمنان انقلاب اسلامی می فهمند که عمق دشمنی مردم با آنها هر سال بیشتر می شود و افزایش این دشمنی استقامت، حضور و استقلال بیشتری را به دنبال دارد.

وی خاطرنشان کرد: امسال با این حماقتی که آمریکایی‌ها به ویژه رییس جمهور آن کشور انجام دادند و نسبت به مردم عزیز ایران و مسؤولان بی ادبی و گستاخی کردند، حضور ملت بیشتر شد و مشت محکم‌تری را به این یاوه‌گویان زدند.

رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با بیان این که این حضور معنا دار مردم آثار بسیار خوبی را برای آینده کشور به ارمغان می آورد، گفت: مردم و مسؤولان ما نسبت به آینده اطمینان بیشتری پیدا کرده و با قوت بیشتر مسائل را دنبال می کنند؛ این راهپیمایی به ویژه در مذاکرات، پشتوانه بسیار خوبی است که مسؤولان ما از موضع جدی‌تر و قوی‌تری صحبت بکنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: در مجموع آثار بسیار خوبی برای این حضور می توان ذکر کرد؛ باید خدای بزرگ را بر این فضلی که به ملت ایران دارد شکرگزار باشیم./928/ت302/ج

 

ارسال نظرات