۰۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۱۹۸۸۷۲
خطیب جمعه دامغان:

جانبازان سند مظلومیت ملت ایران در مبارزه با جبهه کفر هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت دامغان گفت: جانبازان سند‌های زنده مظلومیت و حقانیت ملت ایران در مقابل هجوم نابرابر همه جبهه کفر با کمک و تجهیز ارتش رژیم منحوس صدام هستند که با ایثار خود درسی فراموش نشدنی به دوستان و دشمنان دادند.
حجت الاسلام احمد فواديان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام احمد فوادیان، امام جمعه موقت این شهر، ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه با اشاره به شیطنت‌ها و یاوه‌گویی‌های گاه و بی‌گاه مقامات آمریکایی در تقابل با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: دشمنان بدانند روحیه مقاومت با روح و جان ملت ما اجین شده است.

 

استاد حوزه و دانشگاه تأکید کرد: آمریکا‌یی‌ها باید از مقابله‌های گذشته خود با مردم ایران درس بگیرند و بدانند هرگونه ماجراجویی آنها در قبال ایران پاسخی دندان شکن و نابود کننده به دنبال دارد.

 

وی با بیان این‌که اگر حرکتی از جانب آمریکا و یا طفل نامشروعش اسرائیل سربزند مردم ما تمام قد در برابر آنها می‌ایستند افزود: امکان ندارد شیعه علی(ع) و پیروان مکتب امام حسین(ع) اجازه دهند کسی مملکتشان را اشغال کند و بر جان و مال و ناموسشان مسلط شود.

 

خدمت به جانبازان جهاد فی سبیل الله است

 

امام جمعه موقت دامغان با اشاره به فرارسیدن سالروز تأسیس بنیاد و امور ایثارگران تصریح‌ کرد: بدون تردید رسیدگی و خدمت کردن به این قهرمانان که بدون هیچ چشم‌داشتی زندگی خود را صرف حفظ دین و میهن ما کردند، جهاد فی سبیل الله است.

 

وی خاطر‌نشان کرد:  جانبازان سند‌های زنده مظلومیت و حقانیت ملت ایران در مقابل هجوم نابرابر همه جبهه کفر با کمک و تجهیز ارتش رژیم منحوس صدام هستند که با ایثار خود درسی فراموش نشدنی به دوستان و دشمنان دادند.

 

حجت الاسلام فوادیان تصریح کرد: جنگ تحمیلی علیه ملت ما در حالی آغاز شد که نظام اسلامی ما نوپا بود و از نظر استحکامات و تجهیزات نظامی و دفاعی شرایط خوبی نداشتیم با این وجود رزمندگان، شهدا و جانبازان ما دشمن را از کرده خویش پشیمان کردند

 

خطیب نماز جمعه این هفته دامغان با اشاره به فرارسیدن هفته احسان و نیکوکاری و یادآوری آیات و روایات در باب اهمیت این مسأله افزود: نیکوکاری و کمک به نیازمندان همواره در فرهنگ اسلامی جزء صفات مؤمنان حقیقی است و هنگامی که خداوند در آیات قرآن آن را از نشانه‌های نمازگزاران واقعی عنوان می‌کند وظیفه ما در این زمینه صد‌چندان می‌شود./977/پ202/س

ارسال نظرات