۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۱۹۹۷۴۶

برگزاری هفتمین دور مسابقات قرآنی در غنا

خبرگزاری رسا ـ هفتمین دور مسابقات قرآنی با مشارکت رایزنی فرهنگی ایران و دانشگاه اسلامی غنا در آکرا پایتخت این کشور برگزار شد.
قران

 

به گزارش خبرگزاری رسا، هفتمین دور مسابقات قرآنی با مشارکت رایزنی فرهنگی ایران و دانشگاه اسلامی غنا از 16 اسفندماه در این دانشگاه آغاز و امروز به پایان رسید.


در این دوره، حدود 90 نفر در مقطع دانشگاهی و بزرگسال از مراکز آموزشی سراسر کشور غنا همچون دانشگاه اسلامی غنا، دانشگاه رادفورد آکرا، دانشگاه ویسکانسین آکرا، دانشگاه ناتسفورد آکرا، دانشگاه بین المللی احمدیه، کالج علوم قرآن در منطقه مدینه، جماعة المبشرین احمدیة استان مرکزی، مدرسه حفظ قرآن احمدیه در استان مرکزی، حوزه علمیه اهل بیت شرکت کردند.


 این مسابقات در گرایش‎های حفظ کل، حفظ نصف، ترتیل و تفسیر برگزار شد و به نفرات اول تا سوم علاوه بر اعطا مدرک جوایزی نیز اهدا شد.


این مسابقات بین مدارس راهنمایی و دبیرستان های شهر آکرا ادامه یافت و حدود 100 نفر از مدرسه راهنمایی و دبیرستان لبنانی آکرا، مدرسه راهنمایی در منطقه دودوا، مدرسه راهنمایی المرسی در منطقه مدینه، دبیرستان اکشن در منطقه مدینه، دبیرستان سید الوصیین آکرا شرکت کردند.


در پایان، طی مراسمی از سوی سفیر و رایزن فرهنگی ایران، ریاست دانشگاه اسلامی، مدیر مدرسه اهل البیت، یکی از اساتید فرقه احمدیه جوایز به نفرات برتر اول تا سوم در رشته های مختلف اهدا شد./994/
ب102/د

ارسال نظرات