۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۲۰۰۳۳۱
رییس شورای اجرایی حزب الله:

لبنان بدون مقاومت هیچ ارزش و جایگاهی ندارد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به هجمه صورت گرفته علیه مقاومت تأکید کرد که لبنان بدون مقاومت هیچ ارزش و جایگاهی در منطقه و جهان نخواهد داشت.
سيد هاشم صفي الدين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که امروز در بیروت برگزار شد از هجمه صورت گرفته علیه مقاومت اسلامی ابراز شگفتی کرد و گفت: مقاومت در برابر اشغالگران از بندهایی است که همواره در بیانیه های وزارتی کشور وجود داشت.

 

وی افزود: لبنان کشور شگفتی هاست، زیرا جریانی که همه گزینه های آن در لبنان و منطقه به شکست انجامیده اند و در اوج ضعف قرار دارد، می خواهد برنامه های خود را به کرسی بنشاند. این در حالی است که جریان های قدرتمند از آن می خواهند که متواضع باشد.

 

حجت الاسلام صفی الدین، نادیده گرفتن مقاومت را بازی با آینده کشور توصیف کرد و اظهار داشت: سیاستمدارانی که واقعیت کشور را نمی شناسند یا بدتر اینکه آن را می شناسند، نمی دانند لبنان بدون مقاومت چه سرنوشتی خواهد داشت.

 

وی تأکید کرد: آنان باید به خوبی بدانند و به نسل های آینده نیز این مساله را منتقل کنند که لبنان بدون مقاومت هیچ معنا، ارزش و وجودی ندارد و هیچ جایگاهی در منطقه و معادله های جهانی نخواهد داشت.

 

عضو ارشد حزب الله خاطر نشان ساخت: هجمه سیاسی و رسانه ای علیه مقاومت به هیچ وجه تصادفی نیست بلکه در چارچوب پروژه نابودی آن و از بین رفتن دستاوردهای مقاومت در ماه ها و سال های گذشته صورت می گیرد.

 

گفتنی است بیانیه وزارتی دولت لبنان پس از هفته ها جر و بحث و نزاع، امروز با تأکید بر حق مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیست تدوین شد. تدوین این بیانیه و ذکر نام مقاومت در آن به مثابه پیروزی سیاسی بزرگی برای مقاومت اسلامی محسوب می شود./980/ب902/د

ارسال نظرات