۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۲۰۰۴۴۰
در نشست هم اندیشی معاونان حوزه های علمیه آذربایجان غربی تأکید شد؛

تلاش شبانه روزی برای تحقق مطالبات رهبر انقلاب از حوزه های علمیه

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی گفت: همه مجموعه حوزه باید با تمام وجود برای تحقق مطالبات رهبری، تلاش شبانه روزی داشته باشند.
نشست هم انديشي معاونان مدارس علميه آذربايجان غربي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام محمدجواد قهرمانی، مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی بعد از ظهر امروز در جلسه هم اندیشی معاونان مدارس علمیه استان آذربایجان غربی اظهار داشت: بالاترین افتخار برای ما این است که تحت رهبری فقیهی عادل، عارفی دانشمند و متفکر و معصوم گونه حضرت آیت الله خامنه ای هستیم.

 

 

 وی ضمن اشاره به مطالبات بسیار دقیق و راه گشای مقام معظم رهبری از حوزه های علمیه گفت: همه مجموعه حوزه باید با تمام وجود برای تحقق مطالبات رهبری، تلاش شبانه روزی داشته باشند.

 

حجت الاسلام قهرمانی خاطرنشان کرد: در سایه تحقق مطالبات رهبری حوزه های علمیه متحول خواهد شد و شاهد رشد و شکوفایی در حوزه های علمیه خواهیم بود، جلسه هم اندیشی معاونان مدارس علمیه آذربایجان غربی بعد از ظهر امروز در مدیریت حوزه ی علمیه استان برگزار شد.

 

در جلسه  هم اندیشی که دستور جلسه آن تبادل نظر پیرامون مسائل آموزشی و امور اساتید بود، راهکارهای مربوط به ارتقاء سطح آموزشی مدارس، استفاده از نکته نظرات و طرح های اساتید و همچنین ارزیابی اساتید و طلاب مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و تصمیماتی در این زمینه اتخاذ شد.

 

 همچنین در این جلسه با توجه به مطالبات مقام معظم رهبری از حوزه های علمیه بحث و گفت و گو در راستای تحقق مطالبات رهبری انجام گرفت و اساتید و معاونان آموزش مدارس نکته نظرات شان را پیرامون مطالبات رهبری ارائه کردند.

 

یادآور می شود، جلسه هم اندیشی معاونان مدارس علمیه استان آذربایجان غربی، در خصوص تبادل نظر پیرامون مسائل آموزشی و امور اساتید برگزار شد./936/پ203/ب

ارسال نظرات