۱۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۲۰۰۸۶۹
در روز شهادت حضرت زهرا (س) صورت گرفت؛

اجتماع دسته بزرگ عزاداری فاطمیون زنجان

خبرگزاری رسا ـ دسته عزاداری فاطمیون زنجان در سالروز شهادت آن بانوی بزرگوار با حضور گسترده آحاد مردم ولایتمدار زنجان، علما و روحانیون و امام جمعه این شهر در تجمعی با شکوه به سوگواری پرداختند.
اجتماع دسته بزرگ عزاداری فاطمیون زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، دسته های عزاداری و هیئات حسینی از صبح امروز با حضور در مسجد جامع زنجان مراسم عزاداری و سوگواری روز شهادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره (س) را برگزار کردند.

 

بنابر این گزارش؛ روحانیون و علمای زنجان نیز در صف اول دسته عزاداری فاطمیون همراه با امام جمعه زنجان و آیت الله سید محمد حسینی زنجانی به جمع عزاداران پیوستند تا به ندای مقام معظم رهبری مبنی بر عاشورایی برگزار شدن ایام فاطمیه (س) لبیک گویند.

 

عزاداران فاطمی از ساعت 10 صبح امروز با تجمع در مقابل مسجد جامع زنجان مراسم اقامه عزا را آغاز و با پای پیاده به سوی امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان حرکت کردند. در بین راه ایستگاه های صلواتی و احسان چای و شربت به پذیرایی از عزاداران فاطمی پرداختند.

 

گفتنی است؛ بعد از اتمام مراسم سوگواری و عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س)، مردم نماز ظهر و عصر را به امامت آیت الله سید محمد حسینی زنجانی در صفوف به هم فشرده در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان به جماعت اقامه کردند. /949/پ203/ع

ارسال نظرات