۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۲۰۱۰۸۵

شهرستان لنجان اصفهان بزرگ‎ترین وقف سال 93 را به خود اختصاص داد

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان، از ثبت بزرگ ترین وقف سال 93 خبر داد.
وقف

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، محمدرضا ترحمی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان، گفت: همزمان با آغاز سال جدید و در طرح ملی آرامش بهاری وقف جدیدی به ارزش 70 میلیارد ریال به ثبت رسید.

 

وی تصریح کرد: رجب علی ملکی که از هموطنان خارج از کشور و مقیم کشور کویت است، با حضور در اداره اوقاف شهرستان لنجان قطعه زمین خود را وقف کرد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان ادامه داد: این قطعه زمین با مساحتی بالغ بر 15 هزار متر مربع در شهر ورنامخواست، زادگاه واقف واقع شده است و این قطعه زمین با نیت احداث خانه سالمندان وقف شده است.

 

ترحمی در ادامه به ارزش ریالی این موقوفه اشاره کرد و گفت: ارزش ریالی این قطعه زمین بالغ بر 30 میلیارد ریال برآورد شده و شایان ذکر است این واقف نیک اندیش هزینه احداث اعیانی و تجهیزات این مجموعه را نیز به ارزش 40 میلیارد ریال برعهده گرفته است.

 

وی گفت: تولیت مورد وقف در زمان حیات واقف با خود ایشان و پس از وی به اداره اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان واگذار شده است.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان ادامه داد: یکی از اهداف این واقف نیک اندیش اخذ ثواب از این موقوفه برای فرزند مرحومش دکتر مراد ملکی است.

 

وی از خداوند منان برای فرزند این واقف نیک اندیش طلب مغفرت نمود و این وقف را اولین وقف شهرستان لنجان و بزرگترین وقف سال 93 عنوان کرد./939/د102/ب

ارسال نظرات