۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۲۰۲۶۹۳
در آخرین روز از هفته گرامیداشت مقام زن صورت می‌گیرد؛

پیاده روی خواهران بسیجی استان قم از جمکران تا حرم کریمه اهل بیت

خبرگزاری رسا ـ‌ مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه علی بن ابیطالب قم از برگزاری پیاده روی دانشجویان و خواهران بسیجی استان قم از جمکران به سمت حرم کریمه اهل بیت خبر داد.
ليلا حيدري، مسؤول بسيج جامعه زنان سپاه علي‌ بن ابيطالب(ع) قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، لیلا حیدری مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه علی بن ابیطالب قم امروز در نشست خبری سالروز تأسیس سپاه پاسداران،‌ با تبریک به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)، گفت: این ایام بهترین فرصت برای ترویج معارف فاطمی است.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام زن، ابراز کرد:‌ در این هفته 9 برنامه در سطح اقشار مختلف بسیج خواهران و در راستای ترویج فرهنگ فاطمی برگزار می‌شود.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه علی بن ابیطالب قم با تأکید بر این‌که منش و شخصیت والای حضرت زهرا(س) برای آحاد جامعه الگو است،‌ اظهار کرد:‌ این ایام بهترین شروع برای ترویج سیره حضرت زهرا(س) است.

دبیر ستاد بزرگداشت میلاد کوثر بیان کرد: امروز زنان جامعه با الگو گیری از حضرت زهرا(س) می‌توانند در جهت ترویج فرهگ و سیره ایشان گام بردارند.

حیدری با بیان این‌که سازمان بسیج زنان نخستین نهاد گسترده مردمی در عرصه زنان است،‌ افزود: امروز زنان ما در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، سازندگی و در زمینه حجاب و عفاف گام‌های مهمی را برداشته‌اند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام زن، ابراز کرد:‌ برگزاری جشن کوثر در بوستان نرگس و تجلیل از مادران نمونه از جمله این برنامه‌ها است.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه علی بن ابیطالب قم با بیان این‌که امروز بحث فرزند آوری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: در این زمینه کارگاه‌های آموزشی افزایش جمعیت در حوزه‌های خواهران برگزار شد.

دبیر ستاد بزرگداشت میلاد کوثر سرکشی از خانواده‌های شهدا با محوریت زنان شهیده استان قم را از دیگر برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام زن ذکر کرد و گفت:‌ در این برنامه‌ها از 150 خانواده شهید سرکشی و از مادران شهدا تجلیل به عمل آمد.

حیدری برگزاری مسابقات فرهنگی، سیاسی و ورزشی را از دیگر برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام زن برشمرد و اظهار کرد: برگزاری نشست های خواهران در حلقه های تربیتی شجره طیبه صالحین در قالب نشست های تخصصی همچنین اجرای طرح حجاب و عفاف چهره به چهره در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف از دیگر برنامه‌ها بود.

وی ادامه داد: پیاده روی دانشجویان و خواهران استان قم از جمکران به سمت حرم حضرت معصومه(س) در آخرین روز از هفته گرامیداشت مقام زن و گلباران مرقد مطهر کریمه اهل بیت از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه علی بن ابیطالب قم دیدار با مراجع تقلید را از دیگر برنامه های هفته گرامیداشت مقام زن خواند و خاطرنشان کرد: در دومین روز از هفته گرامیداشت مقام زن صد نفر از زنان بسیجی محضر حضرت آیت‌الله نوری همدانی حضور یافته و از توصه‌های و رهنمودهای این مرجع تقلید در خصوص مسائل مربوط به زنان و فضائل حضرت زهرا(س) بهره مند شدند.

وی با اشاره به نقش تأثیر گذار زنان در انقلاب اسلامی، گفت: زنان همواره در عرصه‌های مختلف خدمت به نظام اسلامی نقش اساسی داشته‌اند و امروز نیز با حضور خود در جهت مبارزه با فرهنگ غرب و توطئه‌های دشمنان گام بر می‌دارند./905/پ202/ن

ارسال نظرات