۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۲۰۴۲۱۸
حجت الاسلام صمدی آملی:

انتقال ارزش های دفاع مقدس سبب تحول نسل جوان جامعه می شود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر این که انتقال ارزش های دفاع مقدس سبب تحول نسل جوان می شود، گفت: بازماندگان دفاع مقدس باید خلوص و صفای جبهه ها را به جامعه انتقال دهند.
حجت الاسلام صمدي آملي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام داود صمدی آملی، استاد حوزه و دانشگاه و یادگار هشت سال دفاع مقدس عصر جمعه در گردهمایی بزرگ رزمندگان گردان یارسول الله(ص) و نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج علی امانی که در روستای هندوکلا از توابع بخش دابودشت شهرستان آمل برگزار شد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، گفت: شهدا از اولیاء الله بوده که مقام ارزنده و والایی دارند.

 

وی با اشاره به این که برخی شبهاتی وارد می کنند که چرا این طوری و آن طوری جنگ شده است، بیان داشت: تا کسی وارد میدان نشود نمی تواند شرایط میدان را درک کند.

 

یادگار هشت سال دفاع مقدس با تاکید بر این که نیروهای عراقی با آموزش و تجهیزات کامل به جنگ با ما آمدند، خاطرنشان کرد: نیروهای ما بدون آموزشی خاص و با قدرت عشق و ایمان به میدان آمدند.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که لطف خداوند متعال نقش ارزنده ای در افتخارآفرینی رزمندگان داشت، افزود: رزمندگان ما با کم ترین امکانات به نبرد پرداختند و ما باید عملیات می کردیم تا از دشمن مهمات بگیریم و بر علیه آن ها استفاده کنیم.

 

حجت الاسلام صمدی آملی، تصریح کرد: سرمایه های بسیاری در بین ما هستند که هر کدام اندوخته ای از جنگ هستند که باید به درستی از این بزرگواران استفاده شود.

 

وی با اشاره به این که رشادت برخی از رزمندگان به گونه ای بود که ترس هراس از رویارویی با آنان را داشت، گفت: در برابر سفره گسترده ای قرار داریم که باید به نحو مطلوبی از آن استفاده کنیم.

 

ﺣﺠﺖ اﻻﺳﻼم ﺻﻤﺪی آﻣﻠﯽ ﺑﺎ ﺗﺎﮐﯿﺪ ﺑﺮ اﯾﻦ ﮐﻪ اﺳﺘﻤﺮار وﻻﯾﺖ ﻓﻘﯿﻪ ﺣﺎﻓﻆ ﺧﻮن ﺷﮫﺪا اﺳﺖ، ﺧﺎطﺮﻧﺸﺎن ﮐﺮد: در ﺑﺎﯾﺪ اﯾﻦ ﺑﺤﺚ ھﺎ از ﺟﻨﺒﻪ دﻟﯿﻞ و ﺑﺮھﺎن ﺑﺮای ھﻤﮕﺎن ﺑﻪ ﺧﺼﻮص ﻧﺴﻞ ﺟﻮان ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺗﺒﯿﯿﻦ ﺷﻮد.

  

ﯾﺎدﮔﺎر ھﺸﺖ ﺳﺎل دﻓﺎع ﻣﻘﺪس، اداﻣﻪ داد: ﻣﺎ دﯾﺪﯾﻢ در اﯾﺎم ﺟﻨﮓ آن ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺷﺪ همه ﺳﺨﺘﯽ ھﺎ ﺗﺤﻤﻞ ﺷﻮد ﻧﮕﺎه ﺑﻪ ﻗﺎﻣﺖ اﻣﺎم ﺧﻤﯿﻨﯽ(ره) و ﻋﺸﻖ ﺑﻪ اھﻞ ﺑﯿﺖ ﻣﻌﺼﻮﻣﯿﻦ(ع) ﺑﻮده اﺳﺖ.

 

ﺣﺠﺖ اﻻﺳﻼم ﺻﻤﺪی آﻣﻠﯽ، ﮔﻔﺖ: ﺷﮫﺪای ﮔﺮاﻧﻘﺪر ﻣﺎ از ارزش و ﻣﻘﺎم واﻻﯾﯽ ﺑﺮﺧﻮردار ھﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﯾﺎد و ﻧﺎم آﻧﺎن ﺑﻪ ﺑﮫﺘﺮﯾﻦ ﻧﺤﻮ ﻣﻤﮑﻦ ﮔﺮاﻣﯽ داﺷﺘﻪ ﺷﻮد.

 

استاد حوزه و دانشگاه، بیان داشت: جوانان باید نزد افراد مطلع از جنگ آمده تا بدانند رزمندگان ما با چه مظلومیت و غربتی به دفاع از این کشور می پرداختند.

 

یادگار هشت سال دفاع مقدس با تاکید بر این که انتقال ارزش های دفاع مقدس سبب تحول نسل جوان می شود، تصریح کرد: بازماندگان دفاع مقدس باید خلوص و صفای جبهه ها را به جامعه انتقال دهند./950/پ203/ب

ارسال نظرات