۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۲۰۴۳۹۴

جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان با محوریت طلبه شهید علی خلیلی در اهواز برگزار شد.
جلسه ستاد امر به معروف و نهي از منکر خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان، با محوریت طلبه شهید علی خلیلی در اهواز با حضور آیات سید محمد علی موسوی جزایری و محسن حیدری، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری شامگاه شنبه، سیزدهم اردیبهشت ماه در محل بیت امام جمعه اهواز برگزار شد.

در این مراسم، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اجرای طرح ارزیابی مدیران شهرستان اهواز پیرامون وضعیت امر به معروف و نهی از منکر در ادارات تابعه اظهار داشت: افرادی که عملکرد خوب و مثبتی داشته اند در جلسات شورای اداری مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی در ادامه تصریح کرد: انجام این ارزیابی در ادارات کل نیز تأثیر بسزایی در نهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دارد.

آیت الله حیدری در پایان گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اهواز آمادگی انتقال تجربیات و برعهده گرفتن این ارزیابی در سطح مدیران کل را دارا است.

حسن شاهوار پور، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان، از اجرای طرح تذکر لسانی در 13 شهر استان خوزستان خبر داد و افزود: این طرح در شهرهای اهواز، بهبهان، دزفول، شوشتر، رامهرمز، سوسنگرد، خرمشهر، آبادان، شادگان، ماهشهر، مسجدسلیمان، امیدیه و اندیمشک اجرا می شود.

در پایان این جلسه مقرر شد، همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان، مراسم بزرگداشت شهید علی خلیلی شهید امر به معروف و نهی از منکر در اهواز صبح روز دوشنبه 15 اردیبهشت ماه برگزار شود.

گفتنی است، آیین بزرگداشت طلبه شهید علی خلیلی، شهید امر به معروف و نهی از منکر در مسجد اعظم اهواز واقع در اتوبان آیت الله بهبهانی جنب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) برگزار می شود./9464/پ203/ب

ارسال نظرات