۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۲۰۵۰۷۵
امام جمعه بابل:

پاسداری از نظام اسلامی مهم ترین رسالت شورای نگهبان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل، شورای نگهبان را حافظ انقلاب و اسلام در کشور بیان کرد و گفت: شورای نگهبان و دست اندرکاران این مجموعه وظیفه سنگینی را در قبال صیانت از انقلاب و نظام اسلامی دارند.
حجت الاسلام حسن روحاني، امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمععه بابل صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان شهرستان بابل، شورای نگهبان را حافظ انقلاب و اسلام در کشور بیان کرد و گفت: شورای نگهبان و دست اندرکاران این مجموعه وظیفه سنگینی را در قبال صیانت از انقلاب و نظام اسلامی دارند.

 

وی با بیان اهمیت شورای نگهیان در کشور گفت: طبق اصل قانون اساسی شورای نگهبان موظف به پاسداری از اسلام و قانون اساسی است و به همین دلیل این نهاد مقدس تاکنون علی رغم فشارها و توطئه ها توانسته است مقتدرانه در مقابله با هجمه ها ایستادگی کند.

 

امام جمعه بابل با تقدیر از زحمات مجموعه نیروهای خدوم شبکه نظارت انتخابات شورای نگهبان گفت: برگزاری خوب و منظم انتخابات و نظارت بر روند اجرای آن حاصل دقت نظر و تلاش صادقانه مجموعه عوامل شبکه نظارت در شورای نگهبان است.

 

وی خواستار بصیرت بیشتر و دقت و رصد فعالیت های انتخاباتی شد و گفت: دشمنان با برنامه ریزی بسیار برای نفوذ در نظام اسلامی و تزلزل پایه های جمهوری اسلامی تدارک گسترده ای دیدند و به همین دلیل شبکه نظارت که متشکل از نیروهای پرتلاش متعهد به اسلام و آرمان های انقلاب است باید مانع دستیابی به نقشه های شوم آنها شود.

 

این استاد حوزه علمیه بابل، دو انتخابات آتی را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: انصافاً امروز عزم شورای نگهبان را برای جلوگیری از نفوذ عناصر ناشایست بیشتر از گذشته می بینم و این برای بنده جای بسی خوشحالی است.

 

وی ﺑﺎ ﺑﯿﺎن اﯾﻦ ﮐﻪ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺷﻮرای ﻧﮕﮫﺒﺎن در ﺗﺄﯾﯿﺪ ﺻﻼﺣﯿﺖ ﻧﺎﻣﺰدھﺎی اﻧﺘﺨﺎﺑﺎت ﺧﺒﺮﮔﺎن رھﺒﺮی، رﯾﺎﺳﺖ ﺟﻤﮫﻮری، ﻣﺠﻠﺲ و ﺷﻮرای اﺳﻼﻣﯽ ھﻤﻮاره ﻣﻮرد ﻗﺒﻮل ﺑﻮده اﺳﺖ، ﺧﺎطﺮﻧﺸﺎن ﮐﺮد: ﺣﺴﺎﺳﯿﺖ ھﺎی اﯾﻦ ﺷﻮرا در اﻧﺘﺨﺎﺑﺎت ﺑﺮﮔﺰار ﺷﺪه در ﮐﺸﻮر ﺑﺴﯿﺎر ﺗﺄﺛﯿﺮ ﮔﺬار و ﺗﻌﯿﯿﻦ ﮐﻨﻨﺪه ﺑﻮده اﺳﺖ.

 

اﻣﺎم ﺟﻤﻌﻪ بابل ﺑﺎ اﺷﺎره ﺑﻪ اﯾﻦ ﮐﻪ ﺷﻮرای ﻧﮕﮫﺒﺎن ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﯾﮏ ﻧﮫﺎد ﻧﻈﺎرﺗﯽ وظﺎﯾﻒ ﺧﻮد را ﺑﻪ ﺧﻮﺑﯽ در اﻧﺘﺨﺎﺑﺎت اﻧﺠﺎم داده اﺳﺖ، ﺑﯿﺎن داﺷﺖ: ﻋﻠﯿﺮﻏﻢ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺎ ﺷﺎﺋﺒﻪ اﯾﻦ ﻧﮫﺎد ﺑﻪ ﻧﻈﺎم ﻣﻘﺪس ﺟﻤﮫﻮری اﺳﻼﻣﯽ، اﻣﺎ ﺑﺮﺧﯽ ھﺎ ﻧﻘﺪ ھﺎی ﻏﯿﺮ ﻗﺎﺑﻞ ﻗﺒﻮﻟﯽ ﺑﻪ اﯾﻦ ﺷﻮرا وارد ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ.

 

حجت الاسلام روحانی ﺑﺎ ﺗﺄﮐﯿﺪ ﺑﺮاﯾﻦ ﮐﻪ اﻋﻀﺎی ﺷﻮرای ﻧﮕﮫﺒﺎن در ﺗﺄﯾﯿﺪ ﺻﻼﺣﯿﺖ ھﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺧﺪا را در ﻧﻈﺮ ﺑﮕﯿﺮﻧﺪ، ﺑﯿﺎن داﺷﺖ: اﯾﻦ ﻧﮫﺎد ﺗﺄﺛﯿﺮ ﮔﺬار ﺑﺎﯾﺪ در اﻧﺘﺨﺎﺑﺎت اﻓﺮادی ﻣﺘﺪﯾﻦ، اﻧﻘﻼﺑﯽ، ﻣﺘﺨﺼﺺ و ﺗﺎﺑﻊ وﻻﯾﺖ ﻓﻘﯿﻪ را ﻣﻮرد ﺗﺄﯾﯿﺪ ﻗﺮار دھﺪ ﺗﺎ ﺑﺮای ﮐﺸﻮر و ﻣﺮدم ﻣﺜﻤﺮﺛﻤﺮ واﻗﻊ ﺷﻮﻧﺪ.

 

امام جمعه بابل ﺑﺎ ﺑﯿﺎن اﯾﻦ ﮐﻪ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺷﻮرای ﻧﮕﮫﺒﺎن در اﻧﺘﺨﺎﺑﺎت ﻣﺨﺘﻠﻒ ﮐﺸﻮر ﮐﺎﻣﻼً ﺷﻔﺎف و ﻗﺎﺑﻞ ﻗﺒﻮل اﺳﺖ، اداﻣﻪ داد: ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﺎﻧﻪ اﯾﻦ ﺷﻮرا ﺑﻪ وظﯿﻔﻪ ذاﺗﯽ ﺧﻮد ﺑﻪ ﺧﻮﺑﯽ ﻋﻤﻞ ﮐﺮده اﺳﺖ.

 

وی با تقدیر از زحمات سرپرست سابق دفتر نظارت شهرستان بابل خاطرنشان کرد: آقای حسینی نیا از نیروهای خدمتگزار مخلص انقلاب است که در عرصه های مختلف به خصوص در مدت مسؤولیت دفتر نظارت شهرستان بابل  خدمات شایسته ای را انجام داده است.

 

حجت الاسلام روحانی با آرزوی موفقیت برای مسؤول دفتر نظارت شهرستان بابل در مسؤولیت ریاست دفتر نظارت شورای نگهبان مازندران گفت: برای آقای حسینی نیا که امروز مسؤولیت ریاست دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در استان را بر عهده دارند آرزوی موفقیت دارم.

 

وی با بیان پیشینه آشنایی خود با سرپرست جدید دفتر نظارت شهرستان بابل تصریح کرد: آقای آقاجانزاده نیز از مجموعه نیروهای صدیق و خدمتگزار انقلاب در شهرستان بابل است و بنده که از قبل با ایشان آشنایی دارم و امروز در این مسؤولیت خطیر برای وی آرزوی موفقیت می کنم./950/پ202/ب

ارسال نظرات