۰۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۲۰۶۸۷۹

چهارمین جشنواره خاطره نویسی زنان در عرصه دفاع مقدس برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام جابریان، با بیان این که دفاع مقدس معادلات جهانیان را برهم زد، اظهار داشت: به جرأت می توان گفت که زنان این مرز و بوم در هشت سال جنگ تحمیلی نشان دادند از زنان صدر اسلام نیز بالاتر بوده اند.
حجت الاسلام جابريان، استاد حوزه و دانشگاه خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام جلال جابریان، استاد حوزه و دانشگاه ظهر امروز در چهارمین جشنواره خاطره نویسی زنان در عرصه دفاع مقدس، با بیان این که دفاع مقدس معادلات جهانیان را برهم زد، اظهار داشت: به جرأت می توان گفت که زنان این مرز و بوم در هشت سال جنگ تحمیلی نشان دادند از زنان صدر اسلام نیز بالاتر بوده اند.

وی زنان در دفاع مقدس را از ارکان اصلی دانست و افزود: مادران و خواهرانی را در جنگ دیدم که اگر در دفاع مقدس نبودند سرانجام این دفاع به خیر ختم نمی شد.

حجت الاسلام جابریان با اشاره به رشادت زنان در هشت سال جنگ تحمیلی تصریح کرد: زنانی در جبهه حضور داشتند که برای این که دشمن شاد نشود حاضر نشدند در مقابل دوربین در حالی که فرزندشان به شهادت رسیده بود گریه کنند.

وی به اسارت زنان در زندان های بعث اشاره کرد و گفت: در اردوگاه الموصل عراق آن جایی که مردان در زندان در برابر شکنچجه ها کم می اوردند، زنان با تکبیرها و دعاهایشان به آنها اقتدار می بخشیدند.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه تصریح کرد: برابر دانستن زنان ایرانی با دیگر زنان ظلمی بزرگ است چرا که زنان ایرانی الگوی جهانیان هستند.

وی با بیان این که دشمن نمی تواند زنان ایرانی را با شرافت و عزت ببیند، خاطرنشان کرد: زنان در اروپا کالایی بیش نیستند و آن ها به زنان ایرانی حسادت می ورزند.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان به راه اندازی جنگ نرم از سوی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: باید از زمانی باید ترسید که فرهنگ و ایثار و شهادت در جامعه فراموش شود./9464/پ202/ب

ارسال نظرات