۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۲۰۷۹۰۲
رییس اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد:

تبیین اندیشه های امام خمینی راهگشای اهداف انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی محمود آباد با تاکید بر این که تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) راهگشای اهداف انقلاب اسلامی است، گفت: با توجه به آثار و رهنمودهای به جای مانده از حضرت امام خمینی(ره) باید سعی کرد افق پیش روی انقلاب را بیش از پیش نزدیک به دیدگاه های این وجود گرانقدر بررسی کرد.
امام خميني(ره)

حجت الاسلام رضا ذاکری، رییس اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، با گرامی داشت یاد بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، گفت: یاد امام خمینی(ره) یادآور عزت ملت ایران و بیداری مردم و همچنین اسوه شدن این ملت برای همه امت اسلامی و ملت های مستضعف است.

 

وی تصریح کرد: هدف امام راحل حفظ و توسعه آرمان های نظام انقلاب اسلامی ایران، بیدار کردن همه ملت های مظلوم و ستمدیده جهان و قیام آنها علیه حکومت های فاسد و بی دین جهان بود.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد، تصریح کرد: یاد امام نیرو بخش است و این یاد را باید زنده نگه داشت و راه امام و خط امام و نشانه هایی که ایشان برای پیمودن این راه قرار داده است باید دانست که می تواند اثرات ارزنده ای داشته باشد.

 

حجت الاسلام ذاکری، افزود: امام خمینی(ره) در دوران حیات مبارک خود طاغوت را با توجه به مصداق های زمانه و همچنین دور اندیشی خاص خود چه در داخل کشور و چه در سطح بین الملل تبیین کرده است.

 

وی با تاکید بر این که تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) راهگشای اهداف انقلاب اسلامی است، بیان داشت: با توجه به آثار و رهنمودهای به جای مانده از حضرت امام خمینی(ره)  باید سعی کرد افق پیش روی انقلاب را بیش از پیش نزدیک به دیدگاه های این وجود گرانقدر بررسی کرد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد تصریح کرد: اگر بخواهیم شخصیت ها، بزرگان و رهبران ایران وجهان اسلام را از نظر میزان پایبندی آن ها به تفکر استقلال محوری و تأثیر این تفکر بر عموم ملل اسلامی بررسی کنیم به یقین به این نتیجه می رسیم که امام خمینی(ره) بزرگترین و تاثیر گذارترین عالم و رهبر سیاسی جهان اسلام در عرصه تفکر استقلال محوری است.

 

حجت الاسلام ذاکری با بیان این که امام خمینی(ره) گام های ارزنده ای برداشته و تلاش ها و مجاهدت های بی نظیری انجام داده است، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) منادی توحید آزادگی و بیدارگر بزرگ اسلامی بود.

 

وی افزود: اگر امروز قوای سه گانه و مسؤولان کشور اعم از نظامی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دستورالعمل کار خود را وصیت نامه امام و راهنمایی های ایشان قرار دهند باعث افتخار و پیشرفت ملت ایران خواهد بود.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد در پایان با تاکید بر این که گرامی داشت یاد و خاطرات امام راحل امری مهم و ارزنده است، گفت: در این ایام باید مراسم ها و برنامه های فرهنگی و مذهبی تاثیرگذاری برگزار شود./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات