۱۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۲۰۸۵۲۳
اسقف مسیحی:

یاد و خاطره امام خمینی جاویدان است

خبرگزاری رسا ـ یکی از اسقف‎های لبنان تأکید کرد که یاد وخاطره امام خمینی(ره) جاویدان باقی خواهد ماند.
حضرت امام خميني(ره)

 

به گزارش خبرگزاری رسا، اسقف خاتشاریان از اسقف های لبنان در مراسم بیست و پنجمین سالروز ارتحال امام خمینی(ره) که شب گذشته از سوی سفارت ایران در بیروت برگزار شد، گفت: مراسم سالروز ارتحال امام بزرگی را گرامی می داریم که همچنان رهبر و مدافع انقلاب اسلامی است.

 

وی افزود: این انقلاب تاریخی یک امتیاز ویژه ای به جمهوری اسلامی ایران داد تا اهمیت نقش ارزش های روحی و اخلاقی را در جامعه تحکیم سازد.، این میراث امام خمینی و رسالت انقلاب اسلامی به شمار می آید.

 

خاتشاریان بنای دولت بدون توجه به ارزش های اساسی اخلاق را غیرممکن خواند و تصریح کرد: ما ایمان داریم که رسالت انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) بازگشت به جامعه سرشار از انسانیت و معنویت است.

 

این اسقف لبنانی با اشاره به زندگی کریمانه ارمنی ها در مناطق مختلف ایران نظر تهران، اصفهان و تبریز خاطر نشان ساخت: ارمنی ها در ایران به نظام جمهوری اسلامی اخلاص دارند و امروزه مشارکت فعالی در مجلس شورای اسلامی دارند. نقش ارمنی ها در صحنه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران پررنگ است.

 

وی در پایان تأکید کرد: یاد و خاطره امام خمینی تا ابد جاویدان خواهد ماند. به دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران درود می فرستم./980/ب903/د

ارسال نظرات