۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۲۰۹۶۴۷
حجت الاسلام تویسرکانی مطرح کرد:

حساسیت و ترس دشمناان از طرح صالحین

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این‌که شاید در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی موضوعی مانند طرح صالحین مورد نقد و بررسی صهیونیست‌ها، انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها قرارنگرفته باشد، گفت: BBC برای طرح صالحین مستند ساخت، هرجا در استان‌ها سخنرانی می‌کنیم، سایت‌های ضد انقلاب آن را منتشر می‌کنند، این نشان می‌دهد که آنها از حقله صالحین بسیار می‌ترسند و ما خوب و درست حرکت کردیم.
حجت الاسلام تويسرکاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام تویسرکانی، مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز یک‌شنبه بیست و پنجم خردادماه در نخستین جشنواره برترین‌های شجره طیبه صالحین که در سالن 5 آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، گفت: با انقلاب اسلامی در جبهه شیطان ایجاد وحشت کردیم به همین دلیل نقاط قوت و نقاط ضعف ما را رصد و پیگیری می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که شاید در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی موضوعی مانند طرح صالحین مورد نقد و بررسی صهیونیست‌ها، انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها قرارنگرفته باشد، افزود: BBC برای طرح صالحین مستند ساخت، هرجا در استان‌ها سخنرانی می‌کنیم، سایت‌های ضد انقلاب آن را منتشر می‌کنند، این نشان می‌دهد که آنها از حقله صالحین بسیار می‌ترسند و ما خوب و درست حرکت کردیم.

حجت‌الاسلام تویسرکانی در ادامه با تبیین عوامل موفقیت طرح صالحین، اخلاص موجود در بسیج و حضور نخبگان، علما و فرهیختگان در این طرح را از عوامل موفقیت طرح صالحین مطرح کرد و گفت: حضور روحانیت اصیل انقلابی، فرهنگیان و دانشجویان در این طرح نعمت بزرگی است، این حضور بسیار مغتنم است و از همه آنها تشکر می‌کنم.

وی خدمت بی بدیل فرماندهی کل سپاه را عامل دیگر موفقیت طرح صالحین دانست و خاطرنشان کرد: تا به امروز فرمانده‌ای را سراغ ندارم که این‌چنین برای کار تربیتی سرمایه گذاری کرده باشد، شبکه فرماندهی بسیج و سپاه با همه وجود در خدمت این طرح بودند.

حجت‌الاسلام تویسرکانی ابراز داشت: این سه عامل سبب شد تا امام خامنه‌ای مهر تأیید بر این طرح بزنند که مقدمه‌ای برای یک ارتقاء و حرکت مضاعف شد.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین طرح صالحین را بهترین برنامه بسیج در حوزه‌های معرفتی و بصیرتی تا به امروز ارزیابی کرد و اظهار داشت: امروز بسیج با این اقدام عظیم دچار تحول و وارد یک فضای جدید شده است.

وی با اشاره به این‌که سه آسیب طرح صالحین را تهدید می‌کند که اگر مواظب آنها نباشیم، مسیر صالحین متوقف می‌شود، گفت: یکی از آسیب‌ها این است که طرح صالحین را از حالت انقلابی به حالت اداری تبدیل کنیم؛ طرح صالحین یک کار انقلابی است که ویژگی‌های خود را دارد، اگر این کار را با روحیه انقلابی جلو بردیم، روز به روز رشد می‌کند اما اگر خواستیم با زور و جبر سازمانی این کار را جلو ببریم، رشد نمی‌کند، باید کاری کنیم که هرکسی به بسیج می‌آید، مشتاق حضور در حلقه صالحین باشد نه مجبور.

حجت‌الاسلام تویسرکانی در تبیین آسیب دیگر طرح صالحین خاطر نشان کرد: با اقدامات‌مان شبکه بودن طرح صالحین را زیر سؤال نبریم، اقدامات خودسر آسیب می‌زند، طرح صالحین باید به شبکه عظیم در طول و عرض کشور تبدیل شود.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در تبیین آسیب دیگر این طرح، گفت: نباید عظمت صالحین را با بودجه، پول و امتیاز کوچک کنیم تا تبدیل به ابزار نشود، از ابزاری شدن صالحین باید جلوگیری کنیم، رهبر معظم انقلاب به این طرح دل بسته و امید و علاقه دارند./956/پ202/ص

ارسال نظرات