۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۲۱۰۶۸۶
در ماه مبارک رمضان؛

مجالس انس با قرآن کریم در امامزاده ها و اماکن متبرکه اردبیل برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای بهره مندی از آموزه های قرآن کریم دانست و گفت: در ماه مبارک رمضان، مجالس و محافل انس با قرآن کریم در امامزاده ها و اماکن متبرکه استان اردبیل برگزار می شود.
حجت‌الاسلام وحدت مشهوري‌نظري، مدير کل  اوقاف و امور خيريه استان اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام وحدت مشهوری نظری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، صبح امروز در جلسه هم اندیشی برنامه های ماه مبارک رمضان، با بیان این که ماه مبارک رمضان، ماه خودسازی و تزکیه نفس است خاطرنشان کرد: این ماه بهترین فرصت برای پاک و مبرا شدن از گناهان است و در این ماه انسان های مومن و مسلمان باید به اعمال و رفتار خداپسندانه و خودسازی و تزکیه نفس بپردازند.

 

وی افزود: نباید روزها و شب‌های این ماه به سادگی، بطالت و بی‌برنامه سپری شود در حالی که منابر خطبا و سخنرانان حضور در نمازهای جماعت، نشستن در مجالس قرآن‌خوانی و تلاوت کلام الهی می‌تواند انسان را از شکل و شمایل زمینی به آسمانی مبدل کند و روح و دل او را سبک کرده و در مسیر مجاهدت واقعی بشر گام بردارد.

 

حجت الاسلام مشهوری نظری، با اشاره به آمادگی اماکن متبرکه برای برگزاری ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: مردم خداجو و مومن و هیات امنای امامزاده ها برای استقبال از ماه مبارک رمضان، به غبارروبی و عطر افشانی بقاع متبرکه پرداخته اند.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، با اشاره به اعزام مبلغان دینی و روحانیان به روستاها و مناطق محروم برای سخنرانی و بیان مباحث دینی، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان، علاوه بر برگزاری مجالس سخنرانی، محافل انس با قرآن کریم در اماکن متبرکه، امام زاده های شاخص و مساجد استان اردبیل برگزار می شود./937/پ202/ب

ارسال نظرات