۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۲۱۱۴۹۱

رژیم صهیونیستی بر ادامه حملات علیه حماس تأکید کرد

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که در شرایط کنونی و پس از هلاکت 3 نظامی صهیونیستی تصمیمی برای توقف حملات علیه حماس نداریم.
اسرائيل

 

به گزارش خبرگزاری رسا، "موتی المز" سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مطبوعاتی تصریح کرد که هلاکت 3 نظامی صهیونیستی حادثه ای ناگوار بود و ما دیر یا زود آنان را که در این عملیات دست داشته اند بازداشت خواهیم کرد.

 

المز با اشاره به اینکه ارتش با تمامی نیروهای خود به حملات علیه حماس ادامه خواهد داد، تاکید کرد که رایزنی ها میان مسؤولان صهیونیستی در مورد شیوه واکنش به هلاکت 3 نظامی صهیونیستی و جلوگیری از حملات تلافی جویانه شهرک نشینان صهیونیست همچنان ادامه دارد.

 

وی اظهار داشت: نظامیان ارتش شب گذشته به عملیات نظامی خود اقصی نقاط کرانه باختری ادامه دادند و در همین راستا 3 فعال حماس را بازداشت کرده و یک فلسطینی را نیز در جنین به شهادت رساندند. وی مدعی شد جوان به شهادت رسیده قصد پرتاب یک بمب دست ساز به سمت یک گشتی صهیونیستی را داشته است.

 

از سوی دیگر، اسحاق هرتسوگ، رهبر اپوزیسون اسرائیل تصریح کرد که در شرایط کنونی زمینه برای عملیات نظامی گسترده علیه باریکه غزه فراهم نیست.

 

هرتسوگ در اظهاراتی عنوان کرد: شرایط برای حمله نظامی به باریکه غزه فراهم نیست و هرچند حمله به غزه ممکن است اقدامی بازدارنده باشد، اما اکنون نمی توان دست به چنین کاری زد.

 

وی مدعی شد که ورود به غزه می تواند آخرین اقدام باشد اما این کار به شیوه هایی دیگر انجام خواهد شد و امیدوارم به زودی به راه حلی برای ورود به غزه دست یابیم.

 

گفتنی است که هرتسوگ اخیرا بنیامین نتانیاهو را به شدت مورد انتقاد قرار داده و گفته بود که او شخصی ضعیف است و از ذکاوت سیاسی بالایی برخوردار نیست./982/ب101/د

ارسال نظرات