۱۲ تير ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۲۱۱۷۰۳
نماینده حماس در تهران:

اوباما در گوش حکام عرب هم بزند آنها اقدامی علیه اسرائیل انجام نمی دهند

خبرگزاری رسا ـ نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در تهران سکوت سازمان های جهانی و منطقه ای و اعراب در قبال جنایات مکرر رژیم صهیونیستی را دردآورد خواند و گفت: این سکوت صهیونیست ها را گستاخ کرده و دامنه وحشی گری آنها را گسترش داده است.
خالد قدومي نماينده جنبش مقاومت اسلامي درتهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، موج جدید حملات و ماجراجویی رژیم صهیونیستی ضد فلسطینیان در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما با حضور کارشناسان سیاسی و نماینده حماس در کشورمان مورد بررسی قرار گرفت.

 

بر اساس گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، خالد قدومی نماینده جنبش مقاومت اسلامی در جمهوری اسلامی ایران در این برنامه، درباره جنایات رژیم صهیونیستی و موج جدید حملات ددمنشانه این رژیم، خاطرنشان کرد: هولوکاست فلسطینیان و آتش زدن آنان در کوره های اسرائیلی مساله جدیدی نیست.

 

وی با بیان این که نوجوان 16 ساله فلسطینی که از سوی صهیونیست ها ربوده شده و به شهادت رسید به هیچ گروه و جریان سیاسی و نظامی وابسته نبود، گفت: وحشی گری صهیونیست ها نشان می دهد که آنها حتی به هیچ یک از آداب بشری و انسانی پایبند نیستند.

 

وی سکوت سازمان های جهانی و منطقه ای و اعراب در قبال این جنایات مکرر را دردآورد خواند و گفت: این سکوت صهیونیست ها را گستاخ کرده و دامنه وحشی گری آنها را گسترش داده است.

 

خالد قدومی تاکید کرد: جهان باید بیدار شود، چرا نمی خواهند ببینند که فلسطینی ها با چه وحشی هایی مبارزه می کنند.

 

وی گفت: بیش از 66 سال است که نهادهای بین المللی، منطقه ای و اسلامی تنها مواضع خشک و خالی اتخاذ می کنند و هیچ اقدام عملی مشاهده نمی شود و ما شاهد پیگیری های جدی نیستیم.

 

وی با بیان این که در جهان اسلام برخی حکام خائن هستند، گفت: اگر اوباما توی گوش اینها بزند آنها کار نمی توانند بکنند و بازهم شاهد حرکتی از آنها علیه رژیم صهیونیستی نخواهیم بود.

 

خالد قدومی گفت: ما برنامه خاص خود و آنها( جنبش فتح) هم برنامه خاص خود را دارند، ما برای مصالح فلسطین مجبور به آشتی با فتح هستیم، اما البته یک سری برنامه کاری داریم و تحت هر شرایطی به مقاومت خود ادامه خواهیم داد.

 

نماینده جنبش اسلامی حماس در تهران تاکید کرد: ما صحبت های ابومازن را محکوم می کنیم، شکی نیست سه صهیونیست ربوده شده نظامی بودند و چطور آقای ابومازن این کار را محکوم می کند و من نمی دانم چطور رویش می شود این گونه اظهار نظر کند.

 

وی با تاکید بر این که امروز ما در برابر یک جنایت بشری هستیم، گفت: همه دنیا اشغال سرزمین فلسطین را قبول دارند و به جنایات متعدد صهیونیست ها اذعان دارند، با این وجود چطور آقای ابومازن محکوم نمی کند و مواضع خاصی اتخاذ می کند.

 

خالد قدومی اظهار داشت: جریان سلطه نمی خواهد مردم فلسطین مستقل باشند و به عنوان یک امت زندگی کنند.

 

وی افزود: من خوش بین هستم، خلائی که بین مواضع رسمی و مردمی بوجود آمده بسیار خوب است، باید توافق بر اساس طرح یک امت باشد و امیدواریم این امید تحقق یابد تا همه امت اسلام بر موضوع فلسطین توافق کنند.

 

خالد قدومی اظهار داشت: جریان مقاومت همه ما را می تواند متحد کند، باید اختلافات را کنار بگذاریم، ما ظرفیت خوبی داریم و می توانیم با حفظ وحدت و بدون کمک استکبار مشکلات خود را حل کنیم.

 

وی بیان کرد: اسرائیل دشمن همه امت اسلام است، ما باید برنامه مشترکی داشته باشیم تا با وحدت و گزینه مقاومت با این دشمن مبارزه کنیم.

 

نماینده جنبش اسلامی حماس در تهران با محکوم کردن رفتار دوگانه رسانه های اسلامی در قبال مساله فلسطین، تاکید کرد: تحریف واقعیات و جنایات رژیم صهیونیستی که از سوی رسانه ها انجام می شود، متاسفانه یک واقعیت است.

 

خالد قدومی تاکید کرد: البته مردم فلسطین بیدار و آگاه هستند و هر روز برای عزت خود قربانی می دهند و بهای استکبار ستیزی خود را می پردازند.

 

وی درباره برنامه مقاومت اسلامی برای آینده فلسطین، گفت: هدف اصلی ما وحدت جهان اسلام در مقابل رژیم صهیونیستی است؛ باید اختلافات و افراطی گری ها کنار گذاشته شود. /924/پ202/ج
 

ارسال نظرات