۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۲۱۲۲۵۱
رییس سازمان بسیج مستضعفین:

حوادث عراق تلفیقی از پیوند شکست خورده های بعثی و پرورش یافته های گوانتانامو است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید اسلام ناب را به بشر درمانده در شرق و غرب معرفی کنیم تا به عنوان یک الگو در میان دلزدگی از مکاتب دست ساز بشر به آن روی بیاورند که اگر هوشیار نباشیم باید برای یک قرن دیگر کشته بدهیم و صدام ها و ویتنام ها را تحمل کنیم.
سردار نقدي

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، سردار محمد رضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در اجتماع بزرگ هم اندیشی روحانیان، علما و ائمه جمعه و جماعات اهل تسنن و تشیع استان کرمانشاه که در مجتمع فرهنگی رفاهی بعثت برگزار شد، اظهار داشت: عظمت و کرامت ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون شهدای مظلوم این کشور از شیعه و سنی است.

وی ادامه داد: در سالهای بعد از پیروزی انقلاب آنچه را که در روایات و کتابها خوانده بودیم و برای ما وعده داده شده بود به چشم های خود مشاهده کردیم، دیدیم که وعده الهی محقق شدنی است و خداوند خلف وعده نمی کند، هرکس خدا را یاری رساند بدون تردید خداوند یار او می شود.

سردار نقدی گفت: ملت ما روزی که به همه قدرتهای شیطانی عالم پشت کرد در واقع روبه سوی خدا آورد و از همان ابتدا نیز هیچ قدرت وابسته به دستگاه های شیطانی شرق و غرب نبود که در برابر ایران و انقلاب ما صف آرایی نکند اما دیدیم که در همین مناطق غربی کشور با دست های خالی انواع و اقسام گروهک های زاییده شرک و نفاق را پاکسازی کردیم.

وی هشت سال دفاع مقدس جوانان و مردان و زنان این کشور را هم نمونه بارز معامله ملت با خدا عنوان کرد و اظهار داشت: ما در آن سالها آرزو داشتیم که بتوانیم پاسخ حملات موشکی رژیم صدام به تهران و شهرهای دیگر کشور را بدهیم،اما دانش این را نداشتیم که پایتخت عراق در 120 کیلومتری مرزهای خود را در پاسخ به حمالات آنها هدف قرار دهیم اما ایستادیم و با دست خالی به وعده خدا دلبستیم و می بینیم که امروز هیچ نقطه ای از جهان نیست که در تیررس فرزندان ملت ایران نباشد حتی از مرزهای زمین عبور کرده و ماهواره هایی ایرانی را در مدار قرار دادیم، این تحقق وعده خدااست.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در عرصه دیپلماسی نیز همین قاعده برقرار بود که ما باید ارتباطات دیپلماتیک خود را با چندین واسطه ریز و درشت برقرار می کردیم اما امروز قدرتهای جهان برای مذاکره با ایران سر یک میز می نشینند و این ما هستیم که معادله را تعیین می کنیم زیرا آنها می دانند که در هیچ عرصه ای حتی پیچیده ترین دانش ها و فناوری ها نیازی به آنها نداریم.

سردار نقدی در بخش دیگری از سخنان خود به تأثیر اخلاص در عمل بر روی سایر ملت های جهان اشاره کرد و گفت: امروز حزب الله لبنان در کشوری که اسرائیل می توانست در نصف روز به پایتخت آن برسد می تواند رژیم صهونیستی را پس از 33 روز با فضاحت به عقب براند و بشکند، نام حزب الله امروز به عنوان یک قدرت موشکی در جهان لرزه بر اندام سپرهای آهنی اسرائیل انداخته است، در فلسطین نیز می بینیم که ندای امام (ره) آنها را بیدار کرده است و مردمی که روزی با کمان های سنگی و چوب در برابر اشغالگران قدس می ایستادند امروز هر حمله ای را با موشک و در تلاویو پاسخ می دهند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود به اتفاقات اخیر منطقه اشاره کرد و گفت: در این میان اسرائیل و آمریکا برای احیاء خود از شکستهای طولانی بازی را به سوریه کشاندند و بنا داشتند یک محور جدی علیه مقاوت تشکیل بدهند اما امروز می بینیم که یک نیروی بسیج مردمی بزرگ در سوریه جایگزین ارتشی شده است که قبلا به راحتی و چندین با از اسرائیل شکست خورده بود.

سردار نقدی وضعیت اتفاق افتاده در عراق را تلفیقی از پیوند نادان های شکست خورده بعثی و بریده ها و پرورش یافته ها در زندان گوانتانامو توصیف کرد و گفت: آمریکا و اسرائیل با هزینه هایی که در سوریه روی دستشان مانده است وارد معرکه عراق شده اند و با استفاده از غفلت دولت مرکزی این کشور که به دلیل حساب بردن از آمریکا پسمانده های خائن دولت بعث را با نیروهای مومن جایگزین نکرده بود توانسته اند این قائله را در عراق راه بیاندازند به تصور اینکه می شود خط مقابل جریان مقاومت را در عراق ساماندهی کرد.

سردار نقدی ماجرای عراق را توطئه ای در بدو تولد شکست خورده عنوان کرد و گفت: حماقت آمریکا در این است که دست روی فرد یا افرادی گذاشته که نه در جنوب عراق، نه در کردستان و نه در میان اهل سنت پایگاهی ندارند.

وی تصریح کرد: چه کسی باور می کند که این جنایت ها از یک مذهب و دین سر بزند؟ چه کسی باور می کند که یک مذهب زن باردار را به قتل برساند و جنین او را از شکمش بیرون کشیده و سر ببرد و بعد ادعا کند که مثلا اهل سنت است؟ این توطئه مضحک را چه کسی باور می کند و کیست که نداند این رفتار بی رحمانه برای بدبین کردن جهانی که به اسلام گرایش پیدا کرده است اتفاق می افتد؟

سردار نقدی افزود: امروز اینها جنایت می کنند و از آن تصویر تهیه کرده و در فضای مجازی و ماهواره ها منتشر می کنند، کدام ابلهی از جنایت خود حتی اگر عصبانی بوده باشد تصاویر مستند تهیه کرده و در جهان پخش می کند؟ آیا درک این موضوع ساده نیست که بدانیم آنها از موج اسلامگرایی در قلب اروپا و به وحشت افتاده و امروز این صحنه مصنوعی را علیه اسلام راه انداخته اند؟ علمای اهل سنت در عراق، مولوی جنگی زهی، شیخ الاسلام و بسیاری دیگر از علمای اهل تسنن را چه کسانی به قتل رساندند؟ تردیدی نیست که اینها نه سنی هستند و نه مسلمان.

وی با اشاره به برخی سخنان از سوی سران منطقه کردستان عراق گفت: بسیاری از افرادی که در کردستان در برابر این وضعیت غفلت کرده اند اگر به خود نیایند برای آنها پشیمانی رقم خواهد خورد، مگر فراموش کرده اند که همین طایفه بر سر مردم حلبچه چه آورد؟ مگر مردم کردستان فراموش می کنند که به نام عملیات انفال نسل کشی کردها را راه انداختند؟ آیا در میان جریان کنونی سران همان جنایت ها را نمی بینند؟

رییس سازمان بسیج مستضعفین ورود آمریکا به وادی عراق را تکمیل تحقق وعده الهی به شرط هوشیاری مسلمانان دانست و گفت: امروز عطش انسانهای آزاده عالم از پاکستان تا عراق و شام و لبنان و بسیاری از کشورهای اسلامی برای آزادی قدس در اوج خود قرار دارد و بعد از ایجاد بسیج مردمی در عراق و شکست دسیسه عقیم آمریکا شاهد خواهیم بود که خود اینها برای رسیدن به قدس معبر مجاهدین خدا را ساخته اند اما شرط آن بیداری در برابر توطئه هااست.

سردار نقدی با هشدار این موضوع که اگر بیدار نباشیم و فریاد نزنیم که این صحنه آرایی های دشمن اسلام نیست باید منتظر تحمل سالها مشقت باشیم گفت: در پیچ تاریخی و برهه ای حساس هستیم که باید شیعه و سنی با حفظ انسجام و حدت خود اعلام کنند که این اسلام قتل و کشتار دو دستگی مصنوع دست آمریکا است و اسلام واقعی همین عطوفت و مودت و پیشرفت در ایران اسلامی است که به یمن همزیستی شیعه و سنی و همه اقوام ایرانی رقم خورده است.

وی با اشاره به اینکه امروز فصل انتخاب ملت هااست گفت: باید اسلام ناب را به بشر درمانده در شرق و غرب معرفی کنیم تا به عنوان یک الگو در میان دلزدگی از مکاتب دست ساز بشر به آن روی بیاورند که اگر هوشیار نباشیم باید برای یک قرن دیگر کشته بدهیم و صدام ها و ویتنام ها را تحمل کنیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: توسعه و پیشرفت اقتصادی را نباید فقط از دولت توقع داشت باید بسیج مردمی در راستای رفع مشکلات شکل بگیرد و در کنار وحدت و انسجام مشکلات حل نشده کشور مخصوصا در غرب را برطرف کنیم./967/پ201/ج

ارسال نظرات