۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۲۱۲۴۸۸
از سوی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان صورت می گیرد؛

تشکیل بانک اطلاعات طلاب و روحانیان آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ به منظور جمع آوری آمار و اطلاعات روحانیون و طلاب استان آذربایجان غربی و استفاده از ظرفیت های آنان بانک اطلاعات طلاب و روحانیان ایجاد می شود.
فراخوان ثبت نام طلاب و روحانيون آذربايجان غربي

سید سجاد صالحی، مسؤول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه افزود: به منظور جمع آوری آمار، اطلاعات، استعدادها و ظرفیت های روحانیون و فقهای استان و استفاده بهینه از این ظرفیت ها، بانک اطلاعات طلاب و روحانیون استان ایجاد می شود.

 

 

صالحی با بیان این که این اقدام از سوی دفتر نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه انجام می شود، گفت: لینک فراخوان ثبت نام طلاب و روحانیون استان آذربایجان غربی در سایت دفتر نمایندگی ولی فقیه قرار گرفته است.

 

وی اظهار کرد: طلاب و روحانیون آذربایجان غربی که مقیم قم هستند و یا در استان مشغول می باشند می توانند با ورود به سایت دفتر نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان غربی به آدرس www.sebghah.ir به تکمیل اطلاعات اقدام کنند. 
 

به گفته صالحی، بانک اطلاعات طلاب و روحانیون استان آذربایجان غربی شامل مشخصات شناسنامه ای، وضعیت تأهل و تجرد، سطح تحصیلات حوزوی، رشته و گرایش تحصیل، نام اساتید، موضوع پایان نامه تحصیلی، توانایی های علمی، پژوهشی و فقهی، مهارت های آموزشی- پژوهشی می شود.

 

وی گفت: دوره های آموزشی تخصصی، آثار و مقالات علمی معتبر، سابقه و سفرهای تبلیغی، مسؤولیت امامت جماعت و سابقه مدیریتی از دیگر آیتم های طراحی شده برای ثبت نام در بانک اطلاعات طلاب و روحانیون آذربایجان غربی است.

 

مسؤول روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: ایجاد بانک اطلاعات طلاب و روحانیون آذربایجان غربی ضمن این که گامی مؤثر در ساماندهی اطلاعات و آمار طلاب و روحانیون استان خواهد بود، زمینه استفاده بهینه از توانمندی ها و ظرفیت های روحانیت استان را فراهم می کند.

 

صالحی در پایان گفت: برای تسریع و تسهیل در روند نام نویسی طلاب و روحانیون، آموزش تصویری مراحل ثبت نام نیز در سایت بارگذاری شده است. /936/ت303/ب 

ارسال نظرات