۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۲۱۳۱۵۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

حضور جوانان در مساجد فرصتی ارزنده برای معنویت افزایی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که حضور جوانان در مساجد فرصتی ارزنده برای جامعه است، تصریح کرد: برای حضور در جوانان در مساجد باید تلاش شود که این امر مهم به عنوان فرصتی ارزنده و نعمت خوبی برای هر جامعه ای است.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در ویژه برنامه دعوت که به مناسبت ماه مبارک رمضان از سیمای استانی تبرستان پخش می شود،گفت: ماه مبارک رمضان ماه اجتماعات مؤمنان بوده که در این ماه حضور مردمی در مساجد پر رونق تر می شود.

 

وی با اشاره به این که در تعالیم والای دینی به اقامه نماز و حضور در مسجد سفارش بسیاری شده است، بیان داشت: پیامبر گرامی اسلام نیز می فرماید که باید کارهای اجتماعی داشته و به سراغ نیازمندان بروید.

 

امام جمعه قائمشهر با بیان این که حضور جوانان در مساجد فرصتی ارزنده برای جامعه است، تصریح کرد: برای حضور در جوانان در مساجد باید تلاش شود که این امر مهم به عنوان فرصتی ارزنده و نعمت خوبی برای هر جامعه ای است.

 

وی با اشاره به این که همه ما باید در کنار یکدیگر بوده و تکریم نسبت به هم داشته باشیم، ادامه داد: کوچک تر ها باید نسبت به بزرگان تکریم داشته و بزرگان نیز با محبت و علاقه نسبت به کوچک ترها رفتار کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تاکید بر این که ماه مبارک رمضان فرصت ارزنده صله ارحام است، گفت: باید در این ماه گرانقدر به سراغ صله ارحام برویم که سفارش پروردگار متعال و پیامبر گرامی اسلام است که ثمرات بسیار ارزشمندی برای انسان دارد.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: صله ارحام باید همواره مورد توجه انسان بوده و نسبت به این امر مهم اهتمام و کوشش والایی داشته باشد که سبب گشایش در کارها می شود و اثرات والایی در زندگی انسان دارد.

 

امام جمعه قائمشهر افزود: هر انسانی اگر مهربانی نسبت به ارحام خود داشته باشد نورانیت او نمایان تر می شود که باید در تلاش باشیم تا مهرورزی و مهربانی را در دستورب برنامه های زندگی خود قرار دهیم.

 

وی با بیان این که ماه رمضان فرصت ارزنده تقرب به درگاه خداوند منان است، گفت: خودسازی فردی و انجام کارهای اجتماعی باید در این ماه نورانی مورد توجه ما باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که بعد از پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ماه مبارک رمضان مردم حضور گسترده ای در نمازهای یومیه و جمعه دارند، بیان داشت: حضور گسترده مردمی در همه عرصه ها همواره اثرگذار و ارزنده بوده است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات