۲۷ تير ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۲۱۳۶۲۶
حجت‌الاسلام والمسلمین آقا تهرانی:

رژیم صهیونیستی همچون بادکنکی است که با مقاومت متلاشی می‌شود/ اجازه ندهیم انحرافات ما را از مسیر دور کند

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خواستار ایستادگی و مقاومت ملت‌های مسلمان در برابر استکبار جهانی شد و گفت: ملت فلسطین باید در برابر اسرائیل غاصب بایستد؛ دشمن امروز همچون بادکنک است و با ایستادگی ما از بین می‌رود.
مراسم کلنگ زني مسحد و حسينيه فاطميون قم مراسم کلنگ زني مسحد و حسينيه فاطميون قم مراسم کلنگ زني مسحد و حسينيه فاطميون قم مراسم کلنگ زني مسحد و حسينيه فاطميون قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عصر جمعه در مراسم کلنگ زنی مسجد و حسینیه فاطمیون(س) قم، گفت: امیدواریم خداوند این مکان را محل و مرکزی نزدیک به حضرت زهرا(س) و فاطمی قرار دهد.

وی با تأکید بر این‌که باید به گونه‌ای رفتار کنیم که فاطمی و زهرایی باشیم، ابراز کرد: این مسأله بسیار سخت است و رسیدن به آن کتک خوردن و فحش خوردن دارد حتی از سوی خودی‌ها.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ایستادگی پای ولایت و دین تأکید کرد و اظهار داشت: حضرت زهرا(س) مصداق بارز این مسأله بودند و حمایت حضرت زهرا(س) از امام علی(ع) آرزوی هر آرزومندی است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعا هیچ لحظه‌ای برای حضرت زهرا(س) همچون قرار گرفتن پشت در نبود و بهشتی بالاتر از آن برایشان وجود نداشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین آقا تهرانی با بیان این‌که در مسیر درست باید محکم و ثابت قدم بود، افزود: باید محکم ایستاد و نگذاشت هیچ انحرافی ما را از مسیر دور کند.

وی خواستار کمک مسؤولان استانی برای ساخت مسجد و حسینیه هیأت فاطمیون شد و گفت: هیأت فاطمیون جلسات خود را در نقاط مختلف شهر برپا می‌کرد اما با ساخت این حسینیه می‌توانیم بهتر در جهت حضرت فاطمه(س) حرکت کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که کربلا و ائمه اطهار(ع) صفحاتی زرین از فاطمه(س) هستند، ابراز کرد: انقلاب اسلامی، امام راحل، رهبر معظم انقلاب و هرچه داریم بخشی از داشته‌های حضرت زهرا(س) است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضرت زهرا(س) با وجود سن کم داشته‌های فراوانی را به دست آوردند و بی جهت نیست که خداوند به پیامبر(ص) فرمود: «إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ».

حجت‌الاسلام والمسلمین آقا تهرانی بر ضرورت شکرگذاری از نعمت‌های الهی تأکید کرد و اظهار داشت: باید قدردان نعمت ولایت بود و هرچند دشمنان فراوانی داریم اما باید دانست که آنها در برابر ما هیچ هستند.

وی خواستار ایستادگی و مقاومت ملت‌های مسلمان در برابر استکبار جهانی شد و گفت: ملت فلسطین باید در برابر اسرائیل غاصب بایستد؛ دشمن امروز همچون بادکنک است و با ایستادگی ما از بین می‌رود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر در برابر دشمن بایستیم و به آنها ضربه بزنیم هیچ کاری از دستشان بر نمی‌آید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه حضور در شهر مقدس قم را ارزشمند دانست و ابراز کرد: قمی‌ها قدر قم و حضرت معصومه(س) را بدانند و از برکات وجودی آن حضرت استفاده کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آقا تهرانی همچنین بیان کرد: باید تلاش کرد تا هیأت فاطمیون جزء بهترین هیأت‌ها باشد و چون مزین به نام حضرت زهرا(س) است باید برای آن بسیار تلاش کرد./927/پ202/ج

ارسال نظرات