۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۲۱۴۳۰۶
آیت‌الله کعبی:

مقاومت ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکسته است

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله کعبی با تأکید بر شکست ابهت و قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی از سوی مقاومت اسلامی، روز قدس را روز اعلام همبستگی با آرمان فلسطین و مردم مظلوم این منطقه دانست و تاکید کرد: قطعا راهپیمایی روز قدس امسال انعکاس وسیعی نیز در سراسر جهان خواهد داشت.
آيت الله کعبي

آیت‌الله عباس کعبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، بر ضرورت حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد و این روز بزرگ را تصمیم راهبردی امام راحل برای بسیج مسلمانان به منظور آزاد سازی قدس، وحدت و ایستادگی امت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی دانست.

 

وی گفت: روز قدس امسال به سبب تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و حماسه آفرینی مقاومت فلسطینی در برابر مستکبران به ویژه این رژیم منحوس جلوه ویژه‌ای دارد.

 

آیت‌الله کعبی روز قدس امسال را در عین مظلومیت مردم غزه و عزای عمومی به سبب کشتار خونین مردم و مظلومان، روز اقتدار و پیروزی مقاومت اسلامی خواند.

 

وی ادامه داد: عید فطر سال جاری نیز شاهد پیروزی مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی خواهیم بود؛ عید فطر امسال نماد مظلومیت، اقتدار، پیروزی و عزای عمومی اعلام شده است.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بسیج کردن مردم و حرکت به سمت آرمانی‌های امت اسلامی را سبب دلگرمی جبهه مقاومت خواند و خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس نقش مهمی در دلگرم کردن مظلومان به ویژه مردم فلسطین خواهند داشت.

 

وی تأکید کرد: امروز مقاومت ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکسته و موشک‌های مقاومت قلب این رژیم و تل آویو را نشانه می‌گیرد.

 

آیت‌الله کعبی با تأکید بر این‌که همواره مردم فلسطین از پشتیبانی‌ها ملت ایران تشکر می‌کنند، بیان داشت: قطعا راهپیمایی روز قدس انعکاس وسیعی نیز در سراسر جهان خواهد داشت.

 

وی تصریح کرد: این مردم دلشان به پشتیبانی ملت ما گرم است که با حضور گسترده در راهپیمایی این پشتیبانی ظهور و بروز بیشتری برای دلگرم کردن مردم فلسطین و افزایش توان مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی خواهد داشت.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با ابزار خرسندی از اتحاد بیشتر مقاومت اسلامی، گفت: بر خلاف توهمات رژیم صهیونیستی که خیال می‌کرد مقاومت حماس، سوریه، جهاد اسلامی و جمهوری اسلامی ایران با یک‌دیگر متحد نشده و در کنار یکدیگر نخواهند بود شاهد این اتحاد هستیم.

 

وی در پایان سخنانش از ملت ایران اسلامی به عنوان پشتیبان اصلی برای مقاومت حزب‌الله، فلسطین و سوریه نام برد./993/ت302/ج

ارسال نظرات