۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۲۱۴۴۰۷
رییس عقیدتی سیاسی ارتش:

رژیم صهیونیستی در مواجهه با مقاومت اسلامی منفعل شده است

خبرگزاری رسا ـ رییس عقیدتی سیاسی ارتش، جنگ جدید رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را نشان از انفعال و استیصال غرب و حامیان رژیم اشغالگر قدس دانست.
حجت الاسلام آل هاشم، رئيس عقيدتي سياسي ارتش جمهوري اسلامي ايران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام آل هاشم، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش امروز در اجتماع بزرگ راهپیمایان روز جهانی قدس در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز اظهار داشت: امام راحل با دوراندیشی و تدبیر خاص در مسأله فلسطین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کردند.

 

وی ادامه داد: امام راحل 16 مرداد سال 58 که مصادف با سیزدهم ماه رمضان بود طی پیامی فرمودند: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس اعلام می گردد و عموم مسلمانان جهان ضمن اعلام همبستگی خود با مردم مظلوم فلسطین، در این روز راهپیمایی کنند و این نشان دهنده عمق درایت و دوراندیشی امام خمینی(ره) بود.

 

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تأکید بر این‌که رمضان خونین مردم غزه برای رژیم صهیونیستی گران تمام خواهد شد، تصریح کرد: رژیم اشغالگر قدس از حمله به غزه سه هدف عمده نابودی زیرساخت های مقاومت، تقویت گروهک های تروریستی و تکفیری ها و ایجاد اختلاف بین گروه های فلسطینی را دنبال می کند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که رژیم صهیونیستی از درون با مشکلات زیادی روبرو است و روز به روز در انفعال قرار می گیرد، تصریح کرد: قدرت های استکباری با همکاری برخی کشورهای عرب منطقه با حمایت از گروهک های تروریستی درصدد انحراف بیداری اسلامی و اذهان عمومی از جنایات اسراییل هستند.

 

حجت الاسلام آل هاشم یکی از اهداف غرب در حمایت از گروهک داعش و تبلیغ جنگ شیعه و سنی را سرپوش گذاشتن بر جنایات رژیم صهیونیستی دانست و گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند؛ دشمن اصلی امت اسلامی کسانی هستند که از این گروهک ها در جهت ضربه زدن به جهان اسلام و غالب کردن رژیم صهیونیستی حمایت می کنند.

 

وی جنگ جدید رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را نشان از انفعال و استیصال غرب و حامیان اشغالگر قدس عنوان و تصریح کرد: این روزها رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی رمضان خونینی برای فلسطینیان رقم زده و در عرض 18 روز هزاران نفر زخمی و صدها مسلمان شهید شده اند.

 

حجت الاسلام آل‌هاشم در پایان حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی باشکوه و سراسری روز جهانی قدس را حمایت قاطع از مسلمانان مظلوم فلسطین و مقاومت اسلامی دانست و گفت: به یقین انتفاضیه رمضانیه در فلسطین مانند جنگ های گذشته، رژیم صهیونیستی را به اضمحلال خواهد کشاند./935/پ202/ب1

ارسال نظرات