۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۲۱۴۴۵۸
حاجی بابایی:

مسأله غزه نقاب را از چهره داعش و سران مرتجع عرب برداشت

خبرگزاری رسا ـ وزیر سابق آموزش و پرورش گفت: مسأله غزه علاوه بر انسجام و وحدتی که برای مردم ایجاد کرد، نقاب را از چهره داعش و مسؤولین و فرمانروایان منطقه که در واقع اعتقاد به مبارزه با رژیم صهیونیستی ندارند، برداشت.
حاجي بابايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حمیدرضا حاجی بابایی، وزیر سابق آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران، گفت: همه مدافعین اسلام در دنیا درحال یکپارچه شدن برای مبارزه با تفکر و اندیشه‌ای هستند که به قتل نسل، قدرت و زر و زور و تزویر فکر می‌کند، این دیگر  احساسات و اعتقادات مردم است که در میدان آمده است، چهره خندان مردم در این آفتاب گرم، در ماه رمضان جز اعتقاد هیچ چیز نمی‌تواند باشد.

وی با اشاره به حمایت داعش و سران مرتجع عرب از صهیونیست‌ها، داعش را آلت دست رژیم صهیونیستی دانست و افزود: نمی‌توانیم داعش را از صهیونیسم یا آمریکا جدا کنیم، آنها قطعا در کنار رژیم صهیونیستی‌اند و این چهره‌شان را روشن کرد.

وزیر سابق آموزش و پرورش تأکید کرد: مسأله غزه علاوه بر انسجام و وحدتی که برای مردم ایجاد  کرد، نقاب را از چهره داعش و مسؤولین و فرمانروایان منطقه که در واقع اعتقاد به مبارزه با رژیم صهیونیستی ندارند، برداشت.

استاد دانشگاه تهران با اشاره به مقاومت مردم غزه در برابر صهیونیست‌ها، تصریح کرد: شک نکنید که آنها قطعا پیروز می‌شوند، 17 روز مقاومت آنها نشان می‌دهد که 170 روز هم می توانند مقاومت کنند./956/پ203/ج

ارسال نظرات