۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۲۱۴۶۸۰
پیام مفتی طرابلس در آستانه عید فطر؛

رژیم صهیونیستی دشمن اصلی مسلمانان جهان است

خبرگزاری رسا ـ مفتی طرابلس لبنان مسلمان جهان را به وحدت دعوت کرد و بیان داشت که رژیم غاصب اسرائیل دشمن همه مسلمانان است.
شيخ الشعار مفتي طرابلبس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ مالک الشعار مفتی طرابلس لبنان امروز طی پیامی به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، با تاکید بر لزوم حفظ وحدت اسلامی گفت: ماه رمضان با همه خیر و برکات و رحمتی که برای مردم جهان داشت روبه پایان است. ماه رمضان سبب تجلی روح و ارتقای معنوی و ایمانی بسیاری از انسان‎ها می شود.


وی مردم را به صله رحم دعوت کرد واظهار داشت: در عید فطر مبارک باید صله رحم بین مسلمانان بشتر شود، تا صلح، دوستی، محبت و برادری بین مردم افزایش یابد.


این عالم اهل سنت افزود: انسان‎های گرسنه، فقیر، بیمار و محتاج بسیاری در امت اسلامی وجود دارند که باید آنان را در عید فطر خود شریک بداریم و به فراموشی نسپاریم.


وی تصریح کرد: عید و جشن نباید فقط به خرید لباس و خوردن غذاهای خوب منتهی شود بلکه هر انسانی محبت و مهربانی خود را باید با دیگران تقسیم کند. جامعه اسلامی همانند یک بدن است که هر عضو آن اگر به درد آید باید آن را خیلی سریع مداوا و معالجه کرد.


شیخ الشعار با محکوم کردن جنایت دشمنان و تروریست‎های در کشورهای منطقه تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به تجهیزات جنگی پیشرفته خود افتخار می‎کند ولی از اینکه خداوند مسلمانان بزرگ و با قدرت‎تر است، غفلت می ورزد.


این عالم لبنانی تکفیری‎ها را دشمن دین خواند و اظهار داشت: تکفیری‎ها هیچ دینی ندارند و مسلمانان و غیر مسلمان همانند مسیحی را قلع و قمع می‎کنند.


وی دشمن اصلی را رژیم صهیونیستی دانست و خاطرنشان ساخت: هیچ گونه دشمنی بین شیعه، سنی و یا یکی از طایفه و امت‎های خاصی وجود ندارد بلکه با صدای بلند به جهانیان اعلام می‎کنیم که دشمن اصلی ما رژیم غاصب اسراپیل است
./994/ب902/د

ارسال نظرات