۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۲۱۴۹۵۹
خطیب مسجد الحرام:

کسانی که از اسرائیل حمایت می کنند یهودی هستند

خبرگزاری رسا ـ امام و خطیب مسجد الحرام تاکید کرد که تمامی عرب های صهیونیستی که از رژیم صهیونیستی و جنایت های آن علیه مردم غزه اعلام حمایت کنند، یهودی هستند.
شيخ سعود الشريم

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ سعود الشریم امام و خطیب مسجد الحرام در اظهاراتی در صفحه شخصی خود در سایت توییتر تصریح کرد: بیش از هزار نفر از ساکنان غزه به شهادت رسیده اند اما شهادت آن ها نقاب از چهره هزاران یهودی برداشت که در قالب مسلمان خود را نمایان کرده اند و همانگونه که خداوند فرموده اند: " شاید شما چیزی را خوش نداشته باشید اما در آن خیر و برکت فراوانی برای شما نهفته باشد".

 

شریم افزود: آنچه در غزه در جریان است به مسائلی اعتقادی مسلمانان مربوط می شود نه فروعات، زیرا بعضی هراندازه هم با مقاومت مشکل داشته باشند، باز مقاومت مسلمان است و دشمنان آن بدون تردید کافر و یهودی هستند. " آیا مسلمانان را همانند مجرمین به یک نگاه می نگرید؟! شما را چه شده که چنین قضاوت می کنید؟".

 

وی در پایان تصریح کرد که منافقین نخستین کسانی بودند که به خاطر یهودیان از پشت به مسلمانان خنجر زدند تا بدین گونه رضایت و خشنودی آنان را بدست آورند و این بدین خاطر بود که آن ها نسبت به اسلام بغض و کینه داشتند./982/ب102/د

ارسال نظرات