۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۲۱۵۰۱۱
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

کشتار کودکان نشانه عجز و ناتوانی رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که رژیم صهیونیستی در مقابل رزمندگان حماس و جهاد اسلامی توان مقابله ندارد که به کشتن کودکان روی می آورد، گفت: این رژیم غاصب در مقابل به کودکان، زنان، پیران و بیماران و بیمارستان ها حمله می کند و این نشانگر عجز رژِیم صهیونیستی است.
امام جمعه بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام والمسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در جمع نمازگزاران شهر بهشهر با بیان این که تقوا امر ارزنده ای است که انسان باید در راستای آن تلاش کند، گفت: تقوا محوری باید در زندگی انسان وجود داشته باشد و از خداوند منان بخواهیم تا طاعات و عبادات ما را مورد مرضی خود قرار دهد.


 وی با اشاره به حضور گسترده مردمی در راهپیمایی روز جهانی قدس، بیان داشت: ملت ما در این روز بزرگ نشان دادند که همواره حامی مظلومان و ستمدیدگان بوده و در برابر ظلم و ستم ایادی استکبار جهانی سکوت نخواهند کرد.


امام جمعه بهشهر با اشاره به فجایع رژیم صهیونیستی در نوار غزه، تصریح کرد: ما از مقاومت مردانه مردم غزه به خصوص رزمندگان حماس و جهاد اسلامی که در این 25 روز اسرائیل را به خاک مذلت نشاندند تشکر می کنیم که ایستادگی ارزنده ای داشتند.


حجت الاسلام والمسلمین جباری، تصریح کرد: برای سران کشورهای عربی مخصوصاً دولت مصر و عربستان تاسف می خوریم که سکوت مرگبارشان مشوق اقدامات رژیم صهیونیستی شده است که در واقع نباید این گونه باشد.


وی با بیان این که دولت مصر چرا گذرگاه رفح را باز نمی کند، ادامه داد: این کشورها تا چه زمانی باید نوکر آمریکا باشند و می خواهند در راستای حمایت و فرمانبرداری از ایادی استکباری گام بردارند و مگر مردم غزه مسلمان نیستند.


نماینده مجلس خبرگان رهبری، افزود: کشورهای عربی بدانند اگر ایران اسلامی هم مرز با فلسطین بود رژیم صهیونیستی جرات نمی کرد هیچ غلطی بکند.


وی با بیان این که رژیم صهیونیستی در مقابل رزمندگان حماس و جهاد اسلامی توان مقابله ندارد که به کشتن کودکان روی می آورد، گفت: این رژیم غاصب در مقابل به کودکان، زنان، پیران و بیماران و بیمارستان ها حمله می کند و این از عجز رژِیم صهیونیستی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین جباری با تاکید بر این که مردم مظلوم غزه در خون خفته هستند و رژیم غاصب صهیونیستی جنایات بسیاری بر علیه آنان صورت می دهد، بیان داشت: وحدت و همدلی باید در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه وجود داشته باشد و حمایت ارزنده ای از آنان صورت گیرد.


امام جمعه بهشهر با اشاره به موضوع مذاکرات هسته ای، تصریح کرد: ملت ما در مذاکرات هسته ای از حقوق خودش عقب نشینی نکرده و از همه منافع خود در مجامع بین المللی دفاع می کند.


وی در پایان، افزود: تا زنده هستیم از رهنمودها و سیاست های مقام معظم رهبری برای پیشرفت نظام اسلامی حمایت کرده و تا پای جان بر این حمایت خواهیم ایستاد که ثمرات ارزنده ای برای نظام مقدس اسلامی ایران دارد./950/پ202/ب

ارسال نظرات