۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۲۱۵۷۲۸
رییس مجمع علمای صور لبنان:

حزب الله مانع از رسیدن تکفیری‌ها به بیروت شد

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع علمای صور لبنان با مثمر ثمر خواندن حضور حزب الله لبنان در سوریه و مقابله با گروه‌های تکفیری، گفت: در صورت عدم هوشیاری حزب الله لبنان امروز شاهد حضور تکفیری‌ها در بیروت و سایر نقاط لبنان بودیم.
حجت الاسلام علي ياسين رييس مجمع علماي صور لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی یاسین، رییس مجمع علمای صور لبنان با اشاره به تلاش محور شر برای تحمیل خواسته‌های خود در فلسطین و سایر کشورهای منطقه، تصریح کرد: کشورهای استکباری از هر شیوه‌ای برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند که گروه‌های تروریستی نیز یکی از این ابزار برای تضعیف جهان اسلام است.

 

وی افزایش تحرکات گروه‌های تکفیری در عراق و سایر کشورهای منطقه را بسیار نگران کننده ارزیابی کرد و گفت: مردم عراق و به ویژه مسیحیان این کشور نیازمند پشتیبانی سایر ملت‌ها برای مقابله با داعش و سایر گروه‌های تکفیری هستند. گروه‌هایی که در راستای پروژه آمریکایی ـ صهیونیستی در حال تقسیم و تجزیه منطقه و ضربه به اقلیت‌های مذهبی هستند.

 

حجت الاسلام علی یاسین با تمجید از تلاش‌های اخیر ارتش لبنان در مقابله با شورشیان نظامی در مناطق مرزی لبنان و جلوگیری از تصرف منطقه عرسال از سوی جبهه النصره و داعش، خاطرنشان کرد: زمان آن رسیده است که همه به کمک نیروهای امنیتی آمده و با افزایش حمایت از آنان، آینده لبنان را به دور از توطئه‌های فتنه برانگیز تکفیری‌ها تضمین کنند.

 

وی افزود: در صورت عدم حضور مقاومت اسلامی در سوریه گروه‌های تروریستی، امروز بیروت وسایر مناطق لبنان را تحت تصرف خود داشتند اما هوشیاری حزب الله مانع از این امر شد.

 

این عالم لبنانی با بیان اینکه برخی جریان‌ها در منطقه همگام با آمریکا و رژیم صهیونیستی حزب الله لبنان و سایر جنبش‌های مقاومت را هدف قرار داده‌اند، گفت: محور مقاومت باوجود همه کارشکنی‌ها به تلاش خود برای خنثی کردن توطئه‌های رژیم صهیونیستی در منطقه ادامه داده و با وجود همه فشارها به این رژیم اجازه نخواهد که نقشه‌های خود را عملی کند./983/ب902/د

ارسال نظرات