۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۲۱۶۰۶۰
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

نهضت امام راحل خودباوری و استقلال را در ملت ایران نهادینه کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که پیشرفت های امروز نظام اسلامی به هیچ عنوان قابل مقایسه با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیست، گفت: نهضت عظیم اسلامی امام راحل خودباوری و استقلال را در ملت ایران نهادینه و احیاء کرد.
آيت الله نورمفيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امروز در دیدار جمعی از فعالان سیاسی استان با بیان این که همه فکر و تلاش نسل جوان باید نظام و انقلاب باشد، گفت: همه فعالان سیاسی باید در مسیری که امام راحل، رهبری و نظام ترسیم کردند، گام بردارند.

 

وی با بیان این که باید از همه ظرفیت های موجود در جهت پیشرفت و تعالی نظام بهره گیریم، افزود: باید همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند و نقشه راه را ترسیم کردند و به آحاد جامعه نشان دادند، حرکت کنیم تا کشور و نظام در مسیر تعالی و پیشرفت قرار گیرد.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره با رهنمودها و نصایح پدرانه خود کشور را به سمت پیشرفت و توسعه سوق دادند، تصریح کرد: نقش برجسته ایشان در همه تحولات گذشته برجسته و بسیار اثرگذار بوده است.

 

امام جمعه گرگان در ادامه سخنان خود گفت: مقام معظم رهبری همه تلاش خود را معطوف به این کرده که انقلاب در مسائل داخلی و بین المللی مقتدرانه حرکت کند و ما نیز باید انقلاب را حفظ کنیم و به سمت جلو برویم.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: اگر امام راحل از جوان می گفت و مقام معظم رهبری نیز از جوان می گوید، بنده اعتقادم این است این ناشی از نگاه کلی اسلام و نگاه پیامبر گرامی است.

 

آیت الله نورمفیدی در ادامه سخنان خود گفت: برابر روایات اکثر یاران امام زمان(عج) را جوانان تشکیل می دهند؛ پیرمرد و زن هم به عنوان یاران آن حضرت حضور دارند، اما نقش جوانان برجسته تر از دیگر اقشار است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: علیرغم مشکلات موجود در کشور، اما نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز در شرایط بسیار مناسبی در عرصه بین المللی قرار دارد و این به برکت تلاش ها و از خودگذشتگی های جوانان این مرزو بوم است.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که پیشرفت های امروز نظام اسلامی به هیچ عنوان قابل مقایسه با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیست، خاطرنشان کرد: نهضت عظیم اسلامی امام راحل خودباوری و استقلال را در ملت ایران نهادینه و احیاء کرد.

 

آیت الله نورمفیدی با اشاره به این که امروز به برکت حضور جوانان ایران اسلامی شاهد عزت و افتخاری وصف ناپذیر در عرصه جهانی هستیم، بیان داشت: دنیا به خودباوری و استقلال ملت ایران غبطه می خورد.

 

امام جمعه گرگان با بیان این که امروز ایران اسلامی به عنوان الگوی اثرگذار مورد توجه بسیاری از کشورهای منطقه و جهان قرار گرفته است، ادامه داد: باید با بهره گیری از توان داخلی مسیر رشد و توسعه را هر روز محکم تر برداریم.

 

وی مهم ترین نیاز امروز جامعه را وحدت و همدلی در سایه رهنمودهای ولی فقیه دانست و خاطرنشان کرد: باید از اختلافات بی مورد داخلی پرهیز کنیم و با وحدت و همدلی کشور را به سمت پیشرفت و تعالی هدایت کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به این که بنده دارای مبنا و نگاهی نسبت به کلیت نظام از زمان حضرت امام خمینی(ره) و بعد امام راحل در مقاطع و جریان های مختلف هستم‌، اظهار داشت: من از روز اول نگاهم به نظام و انقلاب این چنین نگاهی بود و بنده هیچ وقت در مقابل نظام به موضع گیری نیفتادم، انتقاد داشته ام اما به موضع گیری هیچ وقت نیفتادم.

 

وی افزود: من ساخته شده این انقلابم، امام راحل را خوب درکش کردم، روش ما  مشی و منش ایشان است و ما نمی توانیم به این انقلاب پشت کنیم، نقد داریم اما دارای یک مبنایی هستم و  زندگی را تنها منحصر به اینجا نمی دانم چرا که یک زندگی دیگری هم وجود دارد و فردای قیامت باید جواب بدهم و اگر حجت شرعی  در بعضی از زمینه ها پیدا کنم موضع می گیرم در غیر این صورت چنین نخواهد بود.

 

آیت الله نورمفیدی در ادامه  خطاب به جوانان فعال سیاسی گفت: سیاسی بازی نکنید و به دنبال خدمت به مردم باشید و با کار و عمل خودتان نشان بدهید که دلسوزان نظام هستید، چرا که مردم با این حرف ها کاری ندارند.

 

وی اظهار داشت: مردم به دنبال این هستند که تورم و گرانی رفع، زمینه کار و تولید و اشتغال فراهم شود و به حقوق آنها در کشور توجه شود و هر گروه و جناحی بتواند به خواسته های مردم جامعه عمل بپوشاند به حتم مردم نیز طرفدار و حامی آن گروه خواهند بود./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات