۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۲۱۶۱۶۵

فعالان رسانه‌ای قم در مسجد مقدس جمکران گردهم آمدند

خبرگزاری رسا ـ مراسم «تجلیل از فعالان حوزه اطلاع رسانی و رسانه مسجد مقدس جمکران» شامگاه 21 مردادماه برگزار شد.
مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پس از برگزاریی مراسم‌های مختلف نه چندان چنگ بر دل زن از سوی نهادها استان قم برای تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه‌ به بهانه فرارسیدن 17مرداد این بار نوبت مسجد مقدس جمکران بود تا از فعالان این عرصه تجلیل کند.

 

شامگاه امروز، بیست و یکم مرداد ماه سال 93 خبرنگاران و فعالان رسانه‌های قم بار دیگر در مسجد مقدس جمکران گردهم آمدند تا ضمن شنیدن سخنان و موعظه‌های پدرانه بزرگان این عرصه، برای تداوم فعالیت های خود انگیزه ای دوباره کسب کنند.

 

شروع این مراسم رسما از ساعت 19 در شبستان این مکان مقدس زده شد که شاهد حضور چهره‌ها و شخصیت‌های آشنای رسانه‌های استان قم اعم از رسانه‌های تصویری، صوتی و مکتوبی بودیم.

 

این ‌بار مسؤ‍ولان، سردبیران، دبیران و خبرنگاران روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و سایر رسانه‌های استان قم مسجد مقدس جمکران را برای دیدار دوباره خود انتخاب کردند.

 

مراسم «تجلیل از فعالان حوزه اطلاع رسانی و رسانه مسجد مقدس جمکران» به همت تولیت، روابط عمومی و امور بین‌الملل و سایر مسؤولان این مکان مقدس برای تجلیل و قدردانی از زحمات بی دریغ خبرنگاران برای نشر و انتشار تفکر مهدویت در جامعه بود.

 

البته این مراسم بهانه‌ خوبی بود برای جمع شدن اصحاب رسانه در کنار یکدیگر برای مشورت و شور برای همکاری های بیشتر برای انعکاس کامل‌تر فعالیت های فرهنگی مسجد مقدس جمکران بود که شاهد تجلیل و قدردانی از چندی از سرداران قلم استان با اعطای لوح نیز بودیم.

 

به نظر می‌رسد دریافت لوح تقدیر از دست بزرگان به سبب عملکرد خوب حال خوشی در فرد ایجاد می‌کند، ولی نباید فراموش کرد که مدال افتخار خدمت و سربازی را باید از دست صاحب اصلی دریافت کرد و این کار جز با کسب رضای خالق او صورت نمی‌گیرد.

 

در این مراسم ضمن شنیدن سخنان و موعظه‌های حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران که خبرنگاران را به تلاش برای خدمت به اسلام و نظام تشویق و ترغیب می‌کرد، شاهد سخنرانی بهرام محمدی‌نیا مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم بودیم.

 

تولیت مسجد مقدس جمکران در سخنانی سربازی مخلصانه برای صاحب‌الزمان(عج) را بهترین سرمایه برای افراد دانسته و عاقبت به خیری افراد در دنیا و آخرت را منوط به این کار دانست.

 

وی گفت: مسجد مقدس جمکران پایگاه عظیم تشیع است که باید کارهای فرهنگی آن را به خوبی منعکس کرد و این وظیفه خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

 

محمدی نیا نیز در مراسم تجلیل از فعالان حوزه اطلاع رسانی و رسانه مسجد مقدس جمکران، مهم‌ترین خبر عالم را ظهور مهدی موعود(عج) دانست و خواستار نشر تفکر مهدوی در جامعه و بستر سازی برای ظهور منجی بشریت شد./993/پ202/س

ارسال نظرات