۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۲۱۶۹۲۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

اطلاع رسانی در مورد تأثیرات منفی ماهواره و رسانه غربی یک ضرورت است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: اطلاع رسانی در مورد تأثیرات منفی ماهواره و رسانه غربی یک ضرورت است چرا که تغییر نگرش ها جز با هدایت و آموزش امکان پذیر نیست.
حجت الاسلام قربان‌پور

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت الاسلام صفر قربان‌پور در چهارمین جلسه جمعیت بانوان فرهیخته و فعال فرهنگی استان مرکزی که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد ، آگاه سازی خانواده ها و جوانان از تأثیرات منفی ماهواره ها یارسانه های غربی وغیر دینی و بعضی فضاهای مجازی را یک وظیفه دینی و ملی دانست و افزود: مسؤولان فرهنگی جامعه با اطلاع رسانی بین خانواده ها و جوانان در خصوص آثار مخرب ماهواره می توانند در خصوص ایجاد دیدگاه درست و پرهیز از رؤیت و استفاده از ماهواره و شبکه های غیر مجاز ماهواره ای گام های مهمی بردارند.

حجت الاسلام داود چمانی معاون فرهنگی،پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در این جلسه پیرامون توجه به تغییر سبک های زندگی ایرانی اسلامی مطالبی ارائه کرد و یکی از عوامل محقق نشدن این امر را رؤیت فیلم های غیر اخلاقی ماهواره ای دانست.

مریم حسینی کارشناس فرهنگی امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در این جلسه توضیحاتی پیرامون دستور کار جلسه و اقدامات انجام شده در خصوص مصوبات جلسه قبل را به حاضرین ارائه کرد.

در این جلسه هر یک از اعضای جمعیت بانوان، نظرات خود را پیرامون راهکارهای عملی مبارزه با مظاهر تهاجمات فرهنگی ارائه دادند.

برگزاری دوره های آموزشی برای اولیای دانش آموزان پیرامون آثار مخرب ماهواره و تربیت مشاوران متخصص دینی برای اعزام به مدارس جهت مشاوره و تبیین آثار مخرب فیلم های ماهواره ای و مصادیق تهاجمات فرهنگی از جمله مصوبات این جلسه بود./998/د102/ب

ارسال نظرات