۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۲۱۷۶۰۸
عضو شورای رهبری جنبش عمل اسلامی لبنان:

تشکیل اسرائیل بزرگ هدف غایی رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای رهبری جبهه عمل اسلامی لبنان با بیان این که رژیم صهیونیستی در نوار غزه دست به نسل کشی زده است، نسبت به توطئه امریکایی ـ صهیونیستی برای فلسطین و منطقه تاکید کرد.
 شّيخ شريف توتيو

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ شریف توتیو، عضو شورای رهبر جبهه عمل اسلامی لبنان روز گذشته در نشستی خبری در لبنان با اشاره به خطراتی که منطقه را تهدید می‌کند، گفت: این خطرات بر اساس نقشه ای امریکایی، صهیونیستی ساماندهی شده است و هدف آن از هم گسیختگی و تقسیم خاورمیانه می باشد.

 

وی با اشاره به تجاوزات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، خاطرنشان کرد: نسل کشی ملت فلسطین از سوی دشمن غاصب و اشغالگر صهیونیستی در غزه در حال وقوع است و هر روز شاهد وحشیانه ترین اقدامات ضد انسانی بر ضد کودکان، زنان و کهنسالان و همه خانواده های فلسطینی هستیم و این اقدامات در معرض دید جهانیان رخ می دهد و این در حالی است که شاهد سکوت جهانی هستیم.

 

عضو شورای رهبری جبهة العمل الاسلامی افزود: هدف نهایی این تجاوز و نقشه ذکر شده، از بین بردن مقاومت و حل و فصل مسئله فلسطین به نفع اسرائیل است.

 

وی در ادامه تاکید کرد: یهودی سازی قدس و تخریب مسجدالاقصی و در نهایت اعلام اسرائیل بزرگ از فرات تا نیل هدف غایی این گونه اقدامات است و رخدادهای عراق نیز در همین چارچوب است. /982/د102/ک

منبع: خبرگزاری تقریب

 

ارسال نظرات