۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۲۱۸۰۲۲
نعیم قاسم:

استراتژی مقاومت در منطقه فراگیر می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که با توجه به عدم تسلیم مقاومت اسلامی فلسطین در نوار غزه بدون شک استراتژی مقاومت در منطقه فراگیر خواهد شد.
شيخ نعيم قاسم

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنانی در مراسم چهلمین روز شهادت شماری از رزمندگان مقاومت که در حسینیه امام خمینی (ره) بعلبک برگزار شد، تاکید کرد که غزه با وجود اینکه هنوز آتش بس برقرار نشده است پیروز جنگ با رژیم صهیونیستی به شمار می آید، چرا که این منطقه در مقابل شرط‌های زییم صهیونیستی تسلیم نشد.

 

وی با اشاره به جنایت‌های دشمن صهیونیستی علیه غزه افزود: رژیم صهیونیستی در جنگ علیه غزه از حمایت جهانی برخودار است ولی در نوار غزه پیروز نشده و پیروز نخواهد شد.

 

شیخ قاسم یادآور شد که ملت فلسطین سرانجام از محنتی که در آن گرفتار شده پیروز بیرون آمده و استراتژی مقاومت در منطقه فراگیر خواهد شد.

 

وی در بخش تحولات داخلی نیز گروه 14 مارس را به تبیین خواسته‌ها و رویکردشان برای ملت لبنان دعوت کرد و تاکید کرد که دست همیاری دراز می‌کنیم و آماده برگزاری گفت‌وگوهای جدی درباره مسائل مختلف هستیم ولی اگر به تبلیغات تحریک آمیز ادامه دهید در آن صورت حاضر نخواهیم بود./983/ب102/د

ارسال نظرات