۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۲۱۸۱۲۱
حزب الله لبنان:

پیروزی مقاومت فلسطین به واسطه اراده و پایداری مقاومت حاصل شد

خبرگزاری رسا ـ حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای ، پیروزی ملت و مقاومت فلسطین در جنگ ۵۱ روزه نوار غزه را تبریک گفت و تاکید کرد که پیروزی مقاومت غزه مقدمه پیروزی های بزرگتر و بیشتر است.
حزب الله

 

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حزب الله در این بیانیه که شامگاه سه شنبه وساعاتی بعدازاعلام آتش بس دایم و اجبار دشمن صهیونیستی به پذیرش آن منتشرشد، این پیروزی بزرگ را به ملت شجاع فلسطین، گروه های مقاومت، خانواده های شهدا و اسیران تبریک گفت.

حزب الله در این بیانیه‌ تاکید کرد: این پیروزی با تحمیل شروط مقاومت برای اعلام آتش بس بر دشمن و وادار کردن آن به پذیرش خواسته های رهبران ملت فلسطین تحقق یافت. این پیروزی در نتیجه عملکرد، اراده، ایستادگی و پایداری مقاومت به دست آمد و بهای شکیبایی ملت فلسطین در روزهای سخت تجاوزرگری رژیم صهیونیستی است.

در ادامه بیانیه حزب الله آمده است: آنچه را که روی داد پیروزی بزرگی برای ملت فلسطین در چارچوب تحقق خواسته‌های اساسی آن به فضل مقاومت است؛  اهمیت این دستاورد و نقش آن در مسیر رویارویی با رژیم صهیونیستی بسیار مهم است، زیرا این پیروزی مقدمه‌ای برای پیروزی‌های بزرگ آینده است.

حزب الله لبنان خاطرنشان کرد:  از تلاش‌های کشورها و طرف‌های مختلف برای تامین شروط این پیروزی از جمله گشوده شدن گذرگاه‌های نوار غزه باید قدردانی کرد. /982/د102/ک

منبع: خبرگزاری تقریب

 

ارسال نظرات