۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۱
کد خبر: ۲۱۸۴۷۲
آیت الله حیدری:

افرادی که دستشان به فتنه آلوده است نباید درون دولت راه پیدا کنند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حیدری با بیان این که افرادی که دستشان به فتنه آلوده است نباید درون دولت راه پیدا کنند، گفت: گفت: مگر اصولگرایان متعلق به این نظام نیستند، مگر دولت گذشته طاغوت بود که مدیران موفق آن باید این گونه کنار گذاشته شوند.
آيت الله حيدري آيت الله حيدري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز، در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز با اشاره به آغاز هفته حج، هفته دولت و دهه کرامت اظهارداشت: هفته حج از ابتدای ماه ذی القعده آغاز و تا پایان این ماه مبارک ادامه دارد و در این ماه با برکت حجاج بیت الله الحرام خود را آماده می کنند تا به زیارت خانه خدا مشرف شده و با استعانت از خدا حج مقبول و سعی مشکور خواهند داشت.

وی افزود: در هفته دولت که به مناسبت سالروز شهیدان رجایی و باهنر نامگذاری شده کارها و پروژه های بزرگی به بهره برداری رسیدند و مدیران بسیجی و جهادی می توانند با الگو برداری از تجربه های موفق، قدم های ارزشمندی را برای نظام و انقلاب بردارند.

امام جمعه موقت اهواز تأکید کرد: دهه کرامت باید به صورت ویژه گرامی داشته شود به این سبب که این دهه با ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) آغاز و تا ولادت امام غریب ثامن الحجج امام رضا (ع) ادامه می یابد.

آیت الله حیدری با بیان این که اهل بیت(ع) الگوی همه بشریت هستند ادامه داد: باید تلاش کرد تا در دهه مبارک کرامت، بر معرفت خود افزود و با کرامت های اهل بیت(ع) بیشتر آشنا شد.

 فرزند کمتر شعار غلط و خطرناکی است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به زندگی امام صادق (ع) در سن پنجاه سالگی و در زندان بنی عباس گفت: میراثی که امام صادق(ع) برای شیعیان به جای گذاشتند و همان امام زادگان معتبری است که اکنون در ایران اسلامی به خاک سپرده شده و مورد توجه شیعیان هستند.

وی با بیان این که فرزند کمتر شعار غلط و خطرناکی است افزود: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید از گفتن شعار فرزند کمتر، زندگی بهتر استغفار کرده و مقابل تحدید نسل را گرفت تا کشور از انحطاط و فروپاشی نجات پیدا کند.

امام جمعه موقت اهواز خطاب به مدیران استان اظهارداشت: مسؤولان باید با ایجاد اشتغال و فضای مناسب کسب و کار، زمینه ازدواج جوانان را فراهم کرده و از بی انگیزه شدن نسل جوان برای تشکیل خانواده جلوگیری کنند.

افرادی که دستشان به فتنه آلوده است نباید درون دولت راه پیدا کنند

آیت الله حیدری با بیان این که افرادی که دستشان به فتنه آلوده است نباید درون دولت راه پیدا کنند و با اشاره به عدم استفاده دولت یازدهم از مدیران دولت های نهم و دهم گفت: مگر اصولگرایان متعلق به این نظام نیستند، مگر دولت گذشته طاغوت بود که مدیران موفق آن باید این گونه کنار گذاشته شوند.

وی تصریح کرد: اعتدال حد و حدودی دارد و نباید نیرو های زبده به راحتی کنار گذاشته شوند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پیروزی مردم غزه در مقاومت 55 روزه بیان داشت: مردم غزه 2140 نفر شهید را به همراه تعداد زیادی زخمی در این جنگ متحمل شدند، اما رژیم اشغالگر قدس را وادار به قبول لغو محاصره و دیگر مفادی مورد درخواست نمایندگان مردم فلسطین کردند.

امام جمعه موقت اهواز تأکید کرد: پیروزی مردم فلسطین را به همه مسلمانان تبریک گفته و به دشمنان اسلام بشارت می دهم  که این پیروزی آغاز فتوحات دیگر خواهد بود./9453/پ203/ب2

ارسال نظرات