۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۲۱۸۸۶۷
اثری از نویسنده حوزوی در آذربایجان‌شرقی؛

انتشارکتاب «قصه های ماندگار از خوبان روزگار»

خبرگزاری رسا ـ کتاب «قصه های ماندگار از خوبان روزگار» به قلم حجت الاسلام رشیدی از سوی انتشارات نسیم حیات به زیور طبع آراسته شد.
کتاب


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، کتاب «قصه های ماندگار از خوبان روزگار» شامل 100 قصه تربیتی در سه بخش شامل قصه های شنیدنی از چهارده معصوم علیهم السلام، علمای بزرگ اسلام و موضوعات مختلف (خاطراتی از سرداران دفاع مقدس، شاعران و شخصیت های مهم تاریخی و مذهبی) تشکیل شده است.


این کتاب به قلم حجت الاسلام رشیدی از نویسندگان و پژوهشگران حوزوی شهرستان مراغه است که از 80 کتاب مذهبی و تاریخی گردآوری شده و در آن خلاصه ای از زندگی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، انبیای الهی و بزرگان دین به نگارش درآمده است.


بنابر این گزارش، این کتاب در شمارگان دو هزار نسخه با هدف تشویق و ایجاد انگیزه در بین جوانان برای کتابخوانی، خودسازی و ترویج سبک زندگی اسلامی در بین خانواده ها و جوانان نگارش شده است، حجت الاسلام علی رشیدی پیش از این، سه کتاب به نام های پندهای ماندگار 1 و 2 و نماز انس با خدا را به چاپ رسانده است.


انتشار کتاب شرح و توضیح اشعار ترکی شهریار در تبریز

 

کتاب بررسی، شرح و توضیح کلیات اشعار ترکی شهریار به انضمام حیدربابایه سلام به کوشش محمد تقی سبکدل در تبریز تألیف و منتشر شد. این کتاب در 256 صفحه در قطع وزیری و به شمارگان هزار نسخه شامل سرآغاز و 70 شعر ترکی و کتابنامه استاد شهریار می باشد که توضیح ترکی آن نیز به صورت جداگانه آمده است.


گفتنی است، محمدتقی سبکدل تبریزی متولد 1355 در تبریز است، وی در سال 1382 از دانشگاه آزاد اسلامی در رشته زبان و ادبیات فارسی فارغ التحصیل شد./935/ن602/ق

ارسال نظرات