۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۲۲۰۱۵۸
آیت‌الله صفایی بوشهری:

وجود رهبر معظم انقلاب برای ایران و جهان اسلام هدایت‌زا و عزت‌آفرین است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیامی، سلامتی و وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی را برای ایران و جهان اسلام؛ ارزشمند، هدایت‌زا و عزت‌آفرین خواند.
يت الله غلامعلي صفايي بوشهري

به گزارش خبرگزاری رسا از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیام خود آورده است: خبر سلامت و رفع عارضه کسالت آن مقام معظم موجب شکرگزاری مردم ولایتمدار استان بوشهر به درگاه احدیت و ازدیاد دعا برای دوام عافیت و شفای کامل گردید، هرچند نفس وجود کسالت آن حضرت مایه تأثر بسیار است.

 

بی‌تردید وجود گرانقدر، ارزشمند، هدایت‌زا و عزت آفرین آن رهبر عظیم‌الشأن برای ایران و جهان اسلام بلکه تاریخ معاصر یک موهبت بی‌نظیر الهی بوده و عامل اقتدار اسلام در شرایط پیچیده و سخت کنونی و موجد تحولات بنیادین دین‌مدارانه ملی و فراملی است.

 

مردم ولایتمدار استان بوشهر به شکرانه سلامت حضرتعالی سجده شکر به‌جا آورده و برای دوام صحت و سرافرازی آن مقام معظم بعد از اقامه نماز جمعه قربانی خواهند کرد و همواره پایبند و وفادار به پیمان ولایی خود با رهبر والا مقام خویش با نثار جان هستند.

 

تعجیل در ظهور حضرت بقیة‌الله الاعظم(روحی فداه) و طول عمر با عزت و صحت و سلامت کامل و صحابت حضرت مهدی را برای رهبر عظیم‌الشأن از خداوند متعال خواستارم./919/د102/ب4

ارسال نظرات