۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۲۲۰۳۱۴
سفیر فلسطین:

تاریخ شکست صهیونیست ها با سید حسن نصرالله شد

خبرگزاری رسا ـ سفیر فلسطین خطاب به معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: تاریخ شکست‎های رژیم صهیونیستی با سید حسن نصرالله آغاز شد.
صلاح زواوي سفير فلسطين در ايران

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، صلاح الزواوی سفیر دولت فلسطین در اختتامیه همایش بین المللی علمای اسلام در حمایت از مقاومت فلسطین در هتل المپیک تهران گفت: دفاع موشکی غزه در جنگ اخیر بی نظیر بود و این برای اولین بار است که موشک های مقاومت در فلسطین اینگونه رژیم صهیونیتی را غافل گیر کرد.

 

سفیر دولت فلسطین با اشاره به آمار بالای شهدای غزه گفت: بعضی خانواده ها در غزه نیمی از اعضای خود و گاهی تعداد اعضای بیشتری را از دست داده اند اما همچنان به مقاومت فکر می کنند.

 

وی خطاب به شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: شما بدون شک تاریخ تولد این مکتب شریف مقاومت ها را می دانید و می دانید که تاریخ شکست های صهیونیست ها با سید حسن نصرالله و از شما آغاز شده است و از سال 2006 شما در جنگ 33 روزه این مکتب را بنا نهادید.

 

زواوی درباره علت پیروزی در جنگ غزه خطاب به معاون سید حسن نصرالله گفت: پیروزی در غزه  با حمایت های شما و جمهوری اسلامی ایران بود و به سبب این حمایت ها بود که امروز ملت ما دارند اسلحه می سازند و حمایت های شما ما را به این جا رسانده است.

 

وی با تأکید بر این که مردم برای آزادی باید عوارض بپردازند، اظهار داشت: درست است که دشمن صهیونیستی به لحاظ مادی برتری زیادی بر ما دارد اما توجه خداوند به ما و توکل ما به او می تواند معجزه آسا باشد.

 

سفیر دولت فلسطین با بیان این که وحدت امت اسلامی در پرتو مساله فلسطین ممکن است، تصریح کرد: با تجربه ای که در طول مبارزه با دشمن امپریالیستی به دست آورده ایم، فهمیده ایم که از همه تفاوت های ما برای اختلاف افکنی و فتنه انگیزی استفاده می کنند.

 

وی افزود: ما مجاز نیستیم حتی یک لحظه فراموش کنیم که باید خود را برای جنگ های آینده آماده کنیم.

 

زواوی درباره شروط صهیونیست ها در مذاکرات گفت: اگر صهیونیست ها شرایطی دارند ما نیز داریم زیرا ما ده ها شهید و اسیر داریم و اسرای زیادی در زندان های صهیونیست ها داریم.

 

سفیر دولت فلسطین با بیان این که صهیونیست ها در برابر وحدت ما خاضع و متواضع می شوند، گفت: مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان است اما بارها به آن حمله شده است و هنوز حملات به مسجد الاقصی ادامه دارد و اخیراً نیز به آن حمله داشته اند و قصد دارند آن را تخریب کنند و به جای آن معبد سلیمان را بسازند.

 

وی با اشاره به صحبت بن گورین درباره تخریب مسجد الاقصی مبنی بر این که اسراییل بدون قدس نمی شود و قدس بدون معبد سلیمان نمی شود، بیان داشت: همه ما در صحنه جهاد هستیم و مسؤولیت همه ما و شما علما در برابر مسجد الاقصی زیاد است زیرا توطئه در فلسطین خلاصه نمی شود و اکنون اسلام مورد هدف است و آن ها دارند ریشه های اسلام را می زنند و البته خداوند گفته است که ما وحی را نازل کردیم و حافظ آن هستیم./9597/پ202/د

ارسال نظرات