۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۲۲۰۵۵۶
امام جمعه شهر امام خمینی خوزستان خبرداد؛

تأسیس مدرسه علمیه ثامن الائمه همزمان با آغاز سال تحصیلی

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهر امام خمینی(ره) خوزستان با تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید به طلاب و مدرسان حوزه علمیه از تأسیس مدرسه علمیه در شهر امام خمینی(ره) خبرداد و اظهارداشت: تأسیس مدرسه علمیه ثامن الائمه(ع) با هماهنگی مرکز مدیریت حوزه علمیه و بر اساس ضرورت گسترش علوم دینی در همه مناطق استان صورت گرفته است.
حوزه علميه

حجت الاسلام محمدعلی شاه آبادی، امام جمعه شهر امام خمینی(ره) خوزستان، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید به طلاب و مدرسان حوزه علمیه، از تأسیس مدرسه علمیه در شهر امام خمینی(ره) خوزستان خبرداد و اظهارداشت: تأسیس مدرسه علمیه ثامن الائمه(ع) با هماهنگی مرکز مدیریت حوزه علمیه و بر اساس ضرورت گسترش علوم دینی در همه مناطق استان صورت گرفته است.

با اشاره به علاقه جوانان مؤمن و مذهبی بخش مرکزی اطراف دزفول به تعالیم دینی و مذهبی، افزود: شهر امام خمینی(ره) و دیگر شهر های اطراف دزفول تاکنون از داشتن مدرسه علمیه بهره مند نبوده اند.

وی در ادامه با بیان این که طلاب دروس خود از اوایل مهر ماه آغاز خواهند کرد، ابرازداشت: تاکنون 20 نفر در این مدرسه نام نویسی کرده اند که 10 نفر از آن ها به عنوان طلبه مشغول تدریس خواهند شد.

امام جمعه شهر امام خمینی(ره) با اشاره به برگزاری دوره اختبار در تابستان برای ورود داوطلبان به حوزه علمیه ثامن الائمه(ع)، گفت: پس از پایان امتحانات، نتایج نهایی اعلام خواهد شد و داوطلبان در پایه یکم حوزه می توانند به تحصیل بپردازند.

حجت الاسلام شاه آبادی در پایان با بیان این که به زودی در شهر صفی آباد دزفول حوزه علمیه خواهران احداث خواهد شد، خاطرنشان کرد: با تلاش امام جمعه شهر دزفول و پس از کسب مجوز مدرسه علمیه نجمه خاتون در بخش صفی آباد دزفول احداث خواهد شد./9453/ت303/ب2

ارسال نظرات