۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۲۲۱۶۲۷

شرکت در آزمون مفاهیم شرط حضور رقابت کنندگان در مسابقات سراسری قرآن کریم

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: براساس ابلاغ سازمان اوقاف و امور خیریه رقابت کنندگان برای شرکت در تمام رشته های سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم موظف به شرکت در آزمون مفاهیم شرط ورود هستند.
حجت الاسلام اصغرنژاد

حجت الاسلام احمد اصغرنژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به آغاز نام نویسی از علاقه مندان به شرکت در سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان اظهار کرد: علاقه مندان برای شرکت در تمام رشته های سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم باید در آزمون شرط ورود شرکت کنند.

 

 

وی افزود: در این دوره از مسابقات، از مرحله شهرستانی تا پایان مرحله کشوری آزمون شرط ورود به صورت هماهنگ و اینترنتی برگزار می شود و این آزمون مجوز حضور متسابقین در تمام رشته ها در مرحله بعدی مسابقات در سالجاری است.

 

حجت الاسلام اصغرنژاد گفت: سؤالات آزمون شرط ورود از تاریخ بیستم شهریورماه بر روی وب سایت رسمی مسابقات قرآن کریم بارگذاری شده است که همه متسابقین موظف به شرکت در این آزمون هستند و در صورت قبولی کارت ورود به جلسه برای آنها قابل رویت و چاپ خواهد بود.

 

وی با بیان این که علاقه مندان تا بیستم آذرماه می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی مسابقات قرآن کریم در آزمون شرط ورود شرکت کنند، تصریح کرد: آزمون شرط ورود به صورت تستی و فقط به صورت مجازی و تحت وب سایت رسمی مسابقات قرآن کریم برگزار می شود.

 

حجت الاسلام اصغرنژاد خاطرنشان کرد: سؤالات آزمون شرط ورود از نیمه اول جزء بیست و نهم قرآن کریم یعنی ابتدای سوره مبارکه ملک تا آخر سوره مبارکه نوح طرح می شود.

 

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، شرط به ورود به مسابقات قرآن کریم کسب حداقل 60 درصد از نمره است.

 

مرحله شهرستانی آزمون تخصصی مفاهیم قرآن آبانماه برگزار می شود

 

 معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به آزمون تخصصی مفاهیم قرآن کریم ویژه مقطع بزرگسالان اظهار کرد: مرحله شهرستانی آزمون تخصصی مفاهیم قرآن کریم در قالب سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم 22 آبان ماه در شهرستانهای مختلف استان برگزار می شود.

 

وی افزود: این آزمون به صورت هماهنگ در سراسر استان راس ساعت 8 صبح در ادارات اوقاف و امور خیریه و یا یکی از امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص شهرستانها برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام اصغرنژاد اضافه کرد: سؤالات آزمون تخصصی مفاهیم قرآن در مرحله شهرستانی از ابتدای سوره مبارکه المائده تا پایان همان سوره از تفسیر نمونه تألیف حضرت آیت الله مکارم شیرازی طرح می شود.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: از هر شهرستان نفرات اول تا پنجم ( برادران و خواهران) به شرط کسب حداقل 70 درصد نمره آزمون به مرحله استانی راه می یابند.

 

وی تصریح کرد: راه یافتگان به مرحله مقدماتی (کتبی) کشوری سال گذشته از این مرحله معاف می باشند و مجاز به شرکت در مرحله استانی مسابقات هستند.

 

حجت الاسلام اصغرنژاد اعلام کرد: مرحله استانی سی و هفتمین دوره آزمون تخصصی قرآن کریم چهارم دی ماه در یکی از بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می شود./936/

ارسال نظرات